Ah dat verklaart al iets wat ik niet wist, maar je kunt toch ook een verrassingsaanval plegen dan? Aftellen bij de slagerij en tegelijk met zijn allen naar die 3 kassa's die open zijn rennen?! Dat krijgt Jumbo nooit zo snel georganiseerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:27 schreef ioor het volgende:
Het geldt alleen als niet alle kassa's open zijn, als alle kassa's open zijn dan kunnen zij er ook niks meer aan doen, dus waarschijnlijk als je met een hele groep gaat gooien ze gelijk een kassa open.
Nemen de partners in "crime" allemaal een karretje mee naar binnen.. opgelost dan toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:30 schreef Trusten het volgende:
Daarbij geld dat aantal ook alleen maar voor mensen met een karretje, mensen met een mandje o.i.d gelden niet
Nouja, iedere week een kar van ¤150 tikt wel aan. ¤7800 op jaarbasisquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:31 schreef dddour het volgende:
Als je zo'n schraper bent om met een vriendengroep zoveel moeite te doen om een karretje boodschappen te delen, dan gunnen ze je het waarschijnlijk wel.
Een kar gratis boodschappen, nee, hoef ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:31 schreef dddour het volgende:
Als je zo'n schraper bent om met een vriendengroep zoveel moeite te doen om een karretje boodschappen te delen, dan gunnen ze je het waarschijnlijk wel.
Ze zijn natuurlijk ook niet gekquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:32 schreef SimpelZat het volgende:
Nemen de partners in "crime" allemaal een karretje mee naar binnen.. opgelost dan toch?
Bij de Aldi? Die rij staat hier altijd tot helemaal achteraan in de winkel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef Thoorn.nl het volgende:
Bij de Aldi geldt ook iets van 3 in de rij, kassa erbij. Ik kom niet vaak bij de Aldi, maar ik weet nog wel dat ik een maand geleden als 6de in de rij stond, geen enkele caissière die erbij kwam, ook nadat ik uit de winkel was zag ik nog niemand extra. Helaas geldt daar niet zoiets als gratis boodschappen. Ik vond het wel raar.
Volgens mij is dat allen bij de Lidl.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:33 schreef Thoorn.nl het volgende:
Bij de Aldi geldt ook iets van 3 in de rij, kassa erbij. Ik kom niet vaak bij de Aldi, maar ik weet nog wel dat ik een maand geleden als 6de in de rij stond, geen enkele caissière die erbij kwam, ook nadat ik uit de winkel was zag ik nog niemand extra. Helaas geldt daar niet zoiets als gratis boodschappen. Ik vond het wel raar.
En nu is je vriendin weg, en moet je je aftrekken op de papieren tas ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:42 schreef Buschetta het volgende:
whehe,..
Bij ons geld dat ook alleen krijg je dan een papieren tas.
Vorige week die tas geist... vriendin schaamde zich rot.
Zoals ik al zei, als je de vierde in de rij bent ben je de derde wachtende, de voorste in de rij wordt op dat moment namelijk geholpen en is niet 'wachtend'quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:40 schreef Relayer het volgende:
Ik zeg nog dat ik de vierde in de rij bij die andere kassa was, maar in de tussentijd was degene die werd geholpen al klaar en vertrokken,
OK, whatever you want, vierde WACHTENDE was ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als je de vierde in de rij bent ben je de derde wachtende, de voorste in de rij wordt op dat moment namelijk geholpen en is niet 'wachtend'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |