ADO Den Haag Ole Ole
quote:So what? Ze waren toch al zeker van nacompetitie.
Op vrijdag 19 april 2002 22:04 schreef Eibertje het volgende:
Jaja.. na een gelijkspelletje van ADO en een dik verlies van RBC is die er dan.. De periode titel voor Den Haag..
Volgend Jaar naar de HC-Eredivisie.ADO Den Haag Ole Ole
quote:Idd, eindelijk weer een club met historie derin, ipv rbc/den bosch die om het jaar degraderen/promoveren!
Op vrijdag 19 april 2002 22:13 schreef Cart_man het volgende:
GefeliciteerdAdo terug in de Eredivisie en snel!!!
quote:Daarom zijn die prijsjes wel leuk om te pakken
Op vrijdag 19 april 2002 22:16 schreef Leatherface het volgende:[..]
So what? Ze waren toch al zeker van nacompetitie.
[Dit bericht is gewijzigd door Eibertje op 19-04-2002 22:20]
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 22:18 schreef existenz het volgende:[..]
Idd, eindelijk weer een club met historie derin, ipv rbc die om het jaar degraderen/promoveren!
Jij volgt het voetbal al héééél lang
quote:Die periodetitel houdt niet in dat ADO rechtstreeks promoveert. Ze hebben zich hierdoor geplaatst voor de nacompetitie (promotie/ degradatie- poules) Maar ze waren op basis van hun hoge rangschikking toch al geplaatst voor die nacompetitie. Die periodetitel is feitelijk slechts een leuk extraatje en aardig voor de statistici.
Idd, eindelijk weer een club met historie derin, ipv rbc/den bosch die om het jaar degraderen/promoveren!
Alleen de kampioen van de eerste divisie promoveert rechtstreeks. En dat wordt waarschijnlijk FC Zwolle. ADO mag dus proberen via de nacompetitie te promoveren.
Of weet je er toch meer van dan ik denk
quote:Het is een leuk extraatje voor de spelers, want dit levert ze een extra premie op. Het bestuur had liever gezien dat ze geen periodetitel wonnen
Op vrijdag 19 april 2002 22:30 schreef Leatherface het volgende:[..]
Die periodetitel is feitelijk slechts een leuk extraatje en aardig voor de statistici.
quote:
Idd, eindelijk weer een club met historie derin, ipv rbc/den bosch die om het jaar degraderen/promoveren!
.Stilburg. verklaart een hoop
quote:Heb nog nix over NAC gezegd hoor
Op vrijdag 19 april 2002 23:35 schreef terabyte het volgende:[..]
.Stilburg. verklaart een hoop
quote:Nee, volg de Toto idd niet
Op vrijdag 19 april 2002 22:20 schreef Dikke het volgende:[..]
Jij volgt het voetbal al héééél lang
quote:Het is helemaal niet waarschijnlijk zwolle. Excelsior heeft nog net zoveel kans. Mocht er volgende week virjdag gewonnen worden van zwolle, staat excelsior weer eerste.
Op vrijdag 19 april 2002 22:30 schreef Leatherface het volgende:[..]
Alleen de kampioen van de eerste divisie promoveert rechtstreeks. En dat wordt waarschijnlijk FC Zwolle. ADO mag dus proberen via de nacompetitie te promoveren.
Of weet je er toch meer van dan ik denk
quote:Ik kan me iets herinneren over promotie's enzo...
Op zaterdag 20 april 2002 00:11 schreef existenz het volgende:
Nee, volg de Toto idd niet
quote:Ik ben een Hilversummer en ik feliciteer heel den Haag met deze fantastische prestatie.
Op zaterdag 20 april 2002 01:20 schreef Prelude het volgende:
Ik ben een Almeloer en feliciteer alle supporters van Den Haag.
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 22:12 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
Ik ben een Hilversummer en ik feliciteer heel den Haag met deze fantastische prestatie.
Mogen er nog vele periodetitels (periodetitel = 1 woord)volgen voor deze prachtige club uit den Haag
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 22:12 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
Ik ben een Hilversummer en ik feliciteer heel den Haag met deze fantastische prestatie.
Mogen er nog vele periodetitels (periodetitel = 1 woord)volgen voor deze prachtige club uit den Haag
Maar stel dat ze na 34 wedstrijden nog gelijk staan in punten. Telt dan het onderling resultaat en zo ja wie heeft dan het beste? Of weegt het doelsaldo toch zwaarder?
quote:Nee, maar stel dat Excelsior en Zwolle na 34 wedstrijden een gelijk aantal punten hebben, wat telt dan?
Op zondag 21 april 2002 11:55 schreef CAZZO het volgende:
doelsaldo
maakt niet uit Zwolle wint toch
quote:wat zeg ik nou net? Doelsaldo
Op zondag 21 april 2002 11:58 schreef Leatherface het volgende:[..]
Nee, maar stel dat Excelsior en Zwolle na 34 wedstrijden een gelijk aantal punten hebben, wat telt dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |