keer op keer de mogelijkheid aangrijpen om aan te geven hoe hetero ze wel niet zijn
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook leuk om vrouwen te bekijken, maar ik heb zo een gruwelijke hekel aan mensen die dat overdrijven. Als ik een leuk meisje op straat zie, dan kijk ik er naar en ga ik weer verder met mijn ding.
Sommige mensen daarentegen, kunnen de dwang niet onderdrukken om;
1) Ongevraagd te melden hoe lekker dat wijf wel niet is en hoe ze haar alle hoeken van hun kamer gaan laten zien
2) Overdreven na te staren
3) De ergste van de 3, het nafluiten c.q. naroepen
Dit is uiteraard nog lang niet alles, want ik heb een scala aan voorbeelden waar ik mij redelijk aan erger. Ook heb ik dit kenbaar gemaakt aan de desbetreffende persoon middels een, mijns inziens, gevat antwoord.
Een collega van mij, zat op internet te zoeken naar lekkere wijven (

). Hij had er 1 gevonden die vrij slank was en naar mijn schatting zeker een D75 had. De collega in kwestie kon het niet laten om te vertellen hoe geil ze wel niet was en hoe hard hij haar wel niet zou neuken.
Hierop antwoordde ik met; "Het is een erg mooi meisje, alleen hadden die borsten hadden wel wat kleiner gemogen omdat het niet in verhouding is.
De blik die ik vervolgens kreeg, komt het meeste overeen met de "

" smilie. Het antwoord wat ik vervolgens kreeg was dat ik "een homo, was want tieten konden nooit groot genoeg zijn".
Right.. Ik heb het maar afgedaan met de opmerking: "Ohja natuurlijk, ik was vergeten dat jij het machogedrag altijd wilt benadrukken", waarop ik wegliep en mijn collega mij schaapachtig aan zat te kijken.
Verder zijn het natuurlijk altijd de personen die voor een lekker wijf de rode loper uitrollen en deze met fluwelen handschoenen behandelen. Ondertussen dubbelzinnige, maar bovendien vooral misplaatste "grappige" uitdrukkingen in de strijd gooien om in een goed daglicht te komen te staan bij de desbetreffende vrouw.
Uiteraard loopt dit altijd af in een situatie waarbij de vrouw zich erg ongemakkelijk voelt, en de "alfa man" het idee heeft een "chickie aan de haak geslagen te hebben".
Nu zijn er natuurlijk ook minder mooie vrouwen. Waar ik iedereen gelijk probeer te behandelen, halen mijn "macho collega's" de neus voor mindere vrouwen op, want die kunnen stikken. Maar, er is nog hoop want;
1) Zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland
2) Doggystyle, dan kijk je niet tegen die lelijke kop aan
3) Als, optie 1 en 2 niet mogelijk zijn, laat je ze toch gewoon pijpen en kijk je niet naar beneden?
Ik vind dit persoonlijk erg vernederend voor de vrouw in kwestie. Niet dat het mij boeit, want het kan me niet schelen, maar zo ga je gewoon niet met elkaar om.
Ik kan er kort of lang over lullen, maar ik denk dat het punt wel duidelijk is. Een interessant detail, is dat de vrouwen vrij weinig van zulke "macho's" moeten hebben, maar mij, wél zien staan omdat ik mij altijd als een "gentleman" gedraag. Ik hou het beschaafd, geef een (gemeend) compliment hier en daar en luister vooral naar wat de dames te zeggen hebben. Af en toe haak ik hier op in, maar verder zit ik er rustig bij met mijn bier en sigaretje.
Ook ben ik vrij bescheiden en zal mijzelf niet ophemelen. In mijn ervaring is het zo dat vrouwen in 1e instantie uiteraard kijken naar uiterlijk, maar na een tijd gaat het toch om de persoon áchter het uiterlijk.
Ik durf te zeggen dat ik er best goed uitzie. Ik ben geen fotomodel, of supergespierd, maar ik zie er best leuk uit, en lichtelijk gespierd. Waar ik het vooral van probeer te hebben is humor en begrip. Naar mijn idee en ervaring werkt dit veel beter en je zet jezelf niet voor lul. Overigens zit ik niet in de zogenaamde "friendzone", want ik heb een aantal oneerbare voorstellen gekregen van mijn vrouwelijke collega's (waar ik overigens niet op ben in gegaan. De tijd van dames als een nummer afwerken ligt ver achter mij).
Ik dwaal af, maar hopelijk is het punt duidelijk. Hoe staan jullie hierin. Ben jij een macho, doe je het rustig aan, of heb jijzelf een hekel aan macho's of val je er als een blok voor. Ik ben benieuwd