abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72078409
keer op keer de mogelijkheid aangrijpen om aan te geven hoe hetero ze wel niet zijn

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook leuk om vrouwen te bekijken, maar ik heb zo een gruwelijke hekel aan mensen die dat overdrijven. Als ik een leuk meisje op straat zie, dan kijk ik er naar en ga ik weer verder met mijn ding.

Sommige mensen daarentegen, kunnen de dwang niet onderdrukken om;

1) Ongevraagd te melden hoe lekker dat wijf wel niet is en hoe ze haar alle hoeken van hun kamer gaan laten zien
2) Overdreven na te staren
3) De ergste van de 3, het nafluiten c.q. naroepen

Dit is uiteraard nog lang niet alles, want ik heb een scala aan voorbeelden waar ik mij redelijk aan erger. Ook heb ik dit kenbaar gemaakt aan de desbetreffende persoon middels een, mijns inziens, gevat antwoord.

Een collega van mij, zat op internet te zoeken naar lekkere wijven ( ). Hij had er 1 gevonden die vrij slank was en naar mijn schatting zeker een D75 had. De collega in kwestie kon het niet laten om te vertellen hoe geil ze wel niet was en hoe hard hij haar wel niet zou neuken.

Hierop antwoordde ik met; "Het is een erg mooi meisje, alleen hadden die borsten hadden wel wat kleiner gemogen omdat het niet in verhouding is.

De blik die ik vervolgens kreeg, komt het meeste overeen met de " " smilie. Het antwoord wat ik vervolgens kreeg was dat ik "een homo, was want tieten konden nooit groot genoeg zijn".

Right.. Ik heb het maar afgedaan met de opmerking: "Ohja natuurlijk, ik was vergeten dat jij het machogedrag altijd wilt benadrukken", waarop ik wegliep en mijn collega mij schaapachtig aan zat te kijken.

Verder zijn het natuurlijk altijd de personen die voor een lekker wijf de rode loper uitrollen en deze met fluwelen handschoenen behandelen. Ondertussen dubbelzinnige, maar bovendien vooral misplaatste "grappige" uitdrukkingen in de strijd gooien om in een goed daglicht te komen te staan bij de desbetreffende vrouw.

Uiteraard loopt dit altijd af in een situatie waarbij de vrouw zich erg ongemakkelijk voelt, en de "alfa man" het idee heeft een "chickie aan de haak geslagen te hebben".

Nu zijn er natuurlijk ook minder mooie vrouwen. Waar ik iedereen gelijk probeer te behandelen, halen mijn "macho collega's" de neus voor mindere vrouwen op, want die kunnen stikken. Maar, er is nog hoop want;

1) Zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland
2) Doggystyle, dan kijk je niet tegen die lelijke kop aan
3) Als, optie 1 en 2 niet mogelijk zijn, laat je ze toch gewoon pijpen en kijk je niet naar beneden?

Ik vind dit persoonlijk erg vernederend voor de vrouw in kwestie. Niet dat het mij boeit, want het kan me niet schelen, maar zo ga je gewoon niet met elkaar om.

Ik kan er kort of lang over lullen, maar ik denk dat het punt wel duidelijk is. Een interessant detail, is dat de vrouwen vrij weinig van zulke "macho's" moeten hebben, maar mij, wél zien staan omdat ik mij altijd als een "gentleman" gedraag. Ik hou het beschaafd, geef een (gemeend) compliment hier en daar en luister vooral naar wat de dames te zeggen hebben. Af en toe haak ik hier op in, maar verder zit ik er rustig bij met mijn bier en sigaretje.

Ook ben ik vrij bescheiden en zal mijzelf niet ophemelen. In mijn ervaring is het zo dat vrouwen in 1e instantie uiteraard kijken naar uiterlijk, maar na een tijd gaat het toch om de persoon áchter het uiterlijk.

Ik durf te zeggen dat ik er best goed uitzie. Ik ben geen fotomodel, of supergespierd, maar ik zie er best leuk uit, en lichtelijk gespierd. Waar ik het vooral van probeer te hebben is humor en begrip. Naar mijn idee en ervaring werkt dit veel beter en je zet jezelf niet voor lul. Overigens zit ik niet in de zogenaamde "friendzone", want ik heb een aantal oneerbare voorstellen gekregen van mijn vrouwelijke collega's (waar ik overigens niet op ben in gegaan. De tijd van dames als een nummer afwerken ligt ver achter mij).

Ik dwaal af, maar hopelijk is het punt duidelijk. Hoe staan jullie hierin. Ben jij een macho, doe je het rustig aan, of heb jijzelf een hekel aan macho's of val je er als een blok voor. Ik ben benieuwd
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:23:39 #2
250488 Teezie
niet(machine)
pi_72078454
quote:
Ik dwaal af, maar hopelijk is het punt duidelijk.
Nee, dat is het niet..
Chubun Tomata
pi_72078461
veel te lang, ik ga dit echt niet lezen
pi_72078480
Die zijn onzeker, snap dat dan.
pi_72078498
Ach een hele grote bek hebben maar wel bij een vrouw onder de plak zitten types zijn dat meestal. Prik je zo doorheen die overgevulde ballonnen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:26:01 #6
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_72078518
Punt 1. Die "jeetje wat lang", "Samenvatting!" etc. kreten geven gewoon aan dat je dom bent.

Punt B. Tieten kunnen heus wel te groot zijn..

Punt III. Je hebt gelijk, en die andere kneusjes zijn gewoon frusti.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_72078537
Wat een lang verhaal dude, ik ga het niet lezen, maar ik zeg wel dit: Ik vind vrouwen echt vaak lekker jonge.
Ik schiet in je face met een .50 bitch.
pi_72078539
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef feelsgoodman het volgende:
Die zijn onzeker, snap dat dan.
Dat dus.
pi_72078556
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:23 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Onzekere mannen die altijd moeten laten merken hoe geweldig hetero ze wel niet zijn falen hard.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. De TS is homo replies had ik al verwacht, maar doen me vrij weinig. Waar ik op hoop, is dat er mensen zijn die serieus reageren, al is het maar 1 op de 10.
pi_72078566
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:23 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Onzekere mannen die altijd moeten laten merken hoe geweldig hetero ze wel niet zijn falen hard.
Eigenlijk is dat ook wel een grote faal. Maar om er nou een Topic over te openen is best wel gay.
Roken is lekker
pi_72078581
You rock
Ik word ook gek van dat soort mannen
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:30:07 #12
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72078642
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:28 schreef leipeshitouwess het volgende:
You rock
Ik word ook gek van dat soort vrouwen
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:30:28 #13
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_72078654
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:27 schreef Androoit het volgende:

[..]

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden. De TS is homo replies had ik al verwacht, maar doen me vrij weinig. Waar ik op hoop, is dat er mensen zijn die serieus reageren, al is het maar 1 op de 10.
Ik deed dat!

ik ben 1 op de 10!
Maar dat klopt wel, want als ik zo om me heen kijkt in de wereld voel ik me een stuk beter dan vele anderen.

En die mensen die TS is homo roepen
Impulsief afkeurend gedrag geeft weer van bekrompenheid zullen we maar zeggen.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_72078661
Ik heb het gelezen, en ben het ermee eens.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:31:06 #15
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_72078670
hahah goed topic
pi_72078697
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:28 schreef leipeshitouwess het volgende:
You rock
Ik word ook gek van dat soort mannen
Het grappige is dat elke vrouw die ik spreek dit erg vervelend vind. Ik vind dit zelf ook wel vanzelfsprekend. Zou er ook niet van gediend zijn als een vrouw zich zo naar mij opstelde. Wees gewoon jezelf

Maar nu word ik vast beticht van euhm, hoe heet dat ook al weer? E-hosseling?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:32:14 #17
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_72078703
Ik heb vandaag zeer hard meegezongen in de auto met open raampje op "Tainted Love" van Soft Cell.
Een gozer die het hoorde glimlachte naar me......
Ben ik nu gay?
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_72078704
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:26 schreef timbob het volgende:
Punt 1. Die "jeetje wat lang", "Samenvatting!" etc. kreten geven gewoon aan dat je dom bent.

Punt B. Tieten kunnen heus wel te groot zijn..

Punt III. Je hebt gelijk, en die andere kneusjes zijn gewoon frusti.
Eensch.
pi_72078713
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:32 schreef IJsblock het volgende:
Ik heb vandaag zeer hard meegezongen in de auto met open raampje op "Tainted Love" van Soft Cell.
Ben ik nu gay?
Nee, maar die ander wel.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:33:04 #20
250488 Teezie
niet(machine)
pi_72078721
Ik moet wel toegeven, dat ik voor macho's val TS..
Chubun Tomata
pi_72078738
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef timbob het volgende:

[..]

Ik deed dat!

ik ben 1 op de 10!
Maar dat klopt wel, want als ik zo om me heen kijkt in de wereld voel ik me een stuk beter dan vele anderen.

En die mensen die TS is homo roepen
Impulsief afkeurend gedrag geeft weer van bekrompenheid zullen we maar zeggen.
Ja, gelukkig ligt de balans voorlopig wat hoger dan 1 op 10. IK moet eerlijk zeggen dat ik verrast ben door de replies, in positieve zin that is. Ik ga niet op iedereen reageren, omdat dat echt teveel moeite kost Maar weet dat ik het waardeer.

Ik ga zo naar het strand toe (scheveningen), want er is vuurwerk vandaag , maar discussieer er rustig op los
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:33:46 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_72078739
TS is bouwvakker?

Overigens herken ik het wel hoor, maar ik reageer er niet eens op, meestal zijn de mannen die het hardst roepen het meest homo
disclaimer
pi_72078745
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:33 schreef Stormqueen het volgende:
TS is bouwvakker?
IT'er
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:34:22 #24
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_72078751
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:32 schreef IJsblock het volgende:
Ben ik nu gay?
Die andere vent wel.

Oh was al gepost
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:35:19 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_72078776
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 19:34 schreef Androoit het volgende:

[..]

IT'er
Dat kon natuurlijk ook nog, veel van je collega's zijn latente homo's met een complex waarschijnlijk
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')