Nou maak er maar 10 minuten van!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:00 schreef Vagos het volgende:
Je was al te laat, en nu nog een minuut later?
Is dat echt zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:04 schreef Flabbelaar het volgende:
Moet je naar de Jumbo gaan![]()
Wanneer je de vierde wachtende in de rij bent, en er had nog wel een kassa open gekund, krijg jij al je boodschappen gratis. Dan ben je die mensen dankbaar dat ze voor zo'n lange rij gezorgd hebben
Hihi
Mag je dan ook heel sneaky met een volle kar in de winkel wachten en dan gecoordineerd toeslaan als er maar een of twee kassa's open zijn?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:04 schreef Flabbelaar het volgende:
Moet je naar de Jumbo gaan![]()
Wanneer je de vierde wachtende in de rij bent, en er had nog wel een kassa open gekund, krijg jij al je boodschappen gratis. Dan ben je die mensen dankbaar dat ze voor zo'n lange rij gezorgd hebben
Hihi
Alsof dat in de praktijk gebeurtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Chica_Loca het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Jammer dat de Jumbo aan de andere kant van de stad zit en niet in de buurt van mn werk
Ja. Hier zit ie om de hoekquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:06 schreef Chica_Loca het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Jammer dat de Jumbo aan de andere kant van de stad zit en niet in de buurt van mn werk
Scherp. +1quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:08 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Mag je dan ook heel sneaky met een volle kar in de winkel wachten en dan gecoordineerd toeslaan als er maar een of twee kassa's open zijn?
Uiteraard gecoordineerd met medewerking van al je paupervrienden die ook een volle kar hebben..
Jumbo is altijd wel netjes, maar dat gratis heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Ja. Hier zit ie om de hoek. Bevalt me best :p.
Oh, vast!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:08 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Mag je dan ook heel sneaky met een volle kar in de winkel wachten en dan gecoordineerd toeslaan als er maar een of twee kassa's open zijn?
Uiteraard gecoordineerd met medewerking van al je paupervrienden die ook een volle kar hebben..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jumbo is altijd wel netjes, maar dat gratis heb ik nog nooit meegemaakt.
En dan veranderen ze net de regelgeving naar 5 zonder jullie weet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:11 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
Oh, vast!
Je kunt ook met een hele groep gaan...dan iedereen een ding geven...en de persoon die dan als vierde wachtende in de rij staat een kar vol met boodschappen geven.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef gers het volgende:
ts is lelijk anders werd ze wel voorgelaten
Ja hoor..maar niet zo vaakquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Alsof dat in de praktijk gebeurt
Laat ze dat dan maar aantonenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:12 schreef WokpanXL het volgende:
[..]
En dan veranderen ze net de regelgeving naar 5 zonder jullie weet.
Had je moeten gaan afrekenen en dan snel nog de winkel inrennen om wat dingen te halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:12 schreef Flabbelaar het volgende:
[..]
. Ik wel..alleen had ik jammer genoeg alleen een Breaker om af te rekenen...
Maar, die kreeg ik wel gratis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |