abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72071559
Mijn pa belde mij zojuist met de vraag of ik zijn internet wilde opzeggen bij Online. Ik zojuist gebeld en het was allemaal geen probleem, per 21 september kon hij al weg. Prima dus.

Enige ik erg vreemd vond is dat ik alleen maal postcode + huisnummer heb hoeven doorgeven. Erg handig als je iemand wil besodemieteren dus.

Gebeurt dit nu echt vaker en bij meerdere bedrijven dat dit zo extreem simpel gaat? Ik bedoel, je moet toch op zijn minst verifieren of je wel de juiste klant aan de lijn hebt?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:03:44 #2
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_72071910
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:50 schreef FortunaHome het volgende:
Mijn pa belde mij zojuist met de vraag of ik zijn internet wilde opzeggen bij Online. Ik zojuist gebeld en het was allemaal geen probleem, per 21 september kon hij al weg. Prima dus.

Enige ik erg vreemd vond is dat ik alleen maal postcode + huisnummer heb hoeven doorgeven. Erg handig als je iemand wil besodemieteren dus.

Gebeurt dit nu echt vaker en bij meerdere bedrijven dat dit zo extreem simpel gaat? Ik bedoel, je moet toch op zijn minst verifieren of je wel de juiste klant aan de lijn hebt?
Waarschijnlijk krijg je ook nog een brief thuis met het afsluit-bericht met daarin een nummer die je kan bellen als het niet klopt....
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:04:18 #3
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_72071926
Opzegging kan telefonisch of schriftelijk plaatsvinden via Online. Als moment van opzegging geldt het moment van ontvangst van de opzegging door Online. Online stelt de Klant schriftelijk of elektronisch op de hoogte van de ontvangst van de opzegging en de datum waarop de dienstverlening wordt beëindigd.
pi_72071980
Ts bedoelt dat het vreemd is dat ze niet verifiëren of ze de klant zèlf aan de lijn hebben d.m.v. wat standaardvraagjes. Nee, dat is niet normaal, maar sommigen zijn daar volgens mij gewoon laks in.

Zeg trouwens altijd schriftelijk op en aangetekend. In mijn ervaring gaat het zeer zelden goed als je het mondeling/telefonisch doet en als het misgaat heb je geen enkel bewijs van opzeggen.
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:03 schreef Andiamo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk krijg je ook nog een brief thuis met het afsluit-bericht met daarin een nummer die je kan bellen als het niet klopt....
Leuk om een grapje uit te halen met de buurman als hij drie weekjes in Spanje zit op die manier....
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:20:43 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72072369
Kut is dat he.

Ik heb ook wel eens een wachtwoord opnieuw opgevraagd bij een helpdesk. Wat moest ik geven: m'n postcode en geboortedatum. Toen kreeg ik een nieuw wachtwoord. Ik was echt kankerpissig, maar ja
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72073154
Kijk dat het opzeggen zo snel gaat hoor je mij natuurlijk niet over, ik had gedacht per 1 oktober maar goed.

Dat ze zo gemakkelijk maar aannemen dat ik het ben vind ik wel vreemd

Verder zoals Bunny zegt kun je natuurlijk mensen hard naaien op deze manier...
pi_72073278
xs4all doet precies hetzelfde. Naam en postcode + huisnummer is genoeg. Ik neem aan dat ze nog wel een brief er achteraan sturen, maar dat wil niet zeggen dat die ook gelezen wordt.

Als je dus iemand wilt naaien, moet je even bellen een week voordat die persoon voor 3 weken op vakantie gaat.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:15:40 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_72073919
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:55 schreef Antaresje het volgende:
Ik neem aan dat ze nog wel een brief er achteraan sturen, maar dat wil niet zeggen dat die ook gelezen wordt.
Ja, je krijgt nog 2 of 3 brieven en afrekeningen. Als je ze dan niet leest, ben je zelf dom bezig. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')