Ik ben ook altijd kwaad op mij zelf als ik in een schijnbeweging trap en gepoort wordt. Je doet zelf inderdaad iets verkeerd. Als ik tijdens kickboksen vroeger KO werd geslagen dan was het ook mijn eigen schuld en ging ik niet in de kleedkamer nog even verhaal halen.... Ik had gewoon verloren... live with it.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:11 schreef Soempie het volgende:
Etcie, dat was dus precies wat ik bedoelde. Als je met volleybal een blok zet is het ook 'vernederend' als iemand tussen je twee handen doorslaat. Helemaal als hij dan dood op de grond voor je voeten valt.
Maar dan heb ik eerder zelf zoiets van:, dan dat ik een trap onder het net door geef.
Dit is een leuke:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd kwaad op mij zelf als ik in een schijnbeweging trap en gepoort wordt. Je doet zelf inderdaad iets verkeerd. Als ik tijdens kickboksen vroeger KO werd geslagen dan was het ook mijn eigen schuld en ging ik niet in de kleedkamer nog even verhaal halen.... Ik had gewoon verloren... live with it.
Kick and rush......quote:
Ja kinderachtig is het natuurlijk wel van die kerel. Het ergste is nog dat hij dus een dikke 50 plusser is.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:20 schreef Soempie het volgende:
mr-a, dat begrijp ik wel. Gelukkig dat je het niet 'normaal' vindt.![]()
Alleen ik snap niet dat het niet gezien wordt als: goed gespeeld/ scherp om vervolgens te denken: potver, ik had zelf beter op moeten letten.![]()
Maar dat poorten was dus alleen voor de vernedering. Zelfs dan heb ik zoiets van: had die tegenstander maar beter moeten zijn. Blijkbaar had jouw teamgenoot er ook makkelijk omheen kunnen spelen. Ik zou me eerder gelaten voelen, dan agressief als mij dat zou overkomen.
Bigger picture ok, maar dan 5 jaar later. Als ze de leerplicht er op heeft zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:14 schreef Etcetera het volgende:
Het zeilmeisje is ook Nederland op z'n smalstJa, ze moet naar school. Tuurlijk moet ze naar school. Maar ze kan in mijn ogen ook best wel leren op die trip rond de wereld. Het is misschien de enige kans die ze krijgt om dat te doen. Iets met bigger picture enzo? Vind ik hoor
50plussers die in een park spelen zorgen voor andere problemen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja kinderachtig is het natuurlijk wel van die kerel. Het ergste is nog dat hij dus een dikke 50 plusser is.....![]()
Ik denk dat ik voor die leeftijd al gestopt ben en dan alleen nog maar in het park speel....
Hier ook. Duurde zo'n 30 minuten voor ik weer contact had.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
Fok! lag eruit...
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef Whiteguy het volgende:
Wat een schijt website heeft lowlands zeg.
At your service: http://lowla.nl/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:51 schreef Whiteguy het volgende:
Die irritante drag & drop menu's enzo... totaal onoverzichtelijk. Heb een kwartier moeten zoeken naar een fatsoenlijk programmaboekje.
En zo hadden ze dus die officiële site moeten maken...!quote:
maar we leven weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
En bijna weer 1,5 uur offline.Gaat lekker met FOK!
Dat dacht ik om 23.50 ook.quote:
Een eigen AKQ (SC) forum?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat wordt binnenkort een ander forum uitzoeken of eentje aanmaken.
Ik moet nog voorbereidingen treffen wat betreft het technische gedeelte, daarna staat niets me meer in de weg.quote:
Verras ons.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet nog voorbereidingen treffen wat betreft het technische gedeelte, daarna staat niets me meer in de weg.
Het lijkt er wel op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar nu leven we echt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |