Als ze alleen HBO'ers en hoger aan zouden nemen zouden de postzegels zo duur wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:58 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: ze mogen bij de pakketbezorging best wat selectiever omgaan met het aannemen van personeel.
Stel je voor, dan had ik dit allemaal moeten missenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:59 schreef Ploertendoder het volgende:
En als het winter was geweest, dan was het jou geeneens opgevallen
Ik hoop toch dat er nog wel een niveau is tussen HBO en mensen die de tatoeages op hun eigen armen niet kennen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:00 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Als ze alleen HBO'ers en hoger aan zouden nemen zouden de postzegels zo duur worden
naakt ofzo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:01 schreef TNA het volgende:
Ik zag een keer een vrouw fietsen met een stamboom op haar rug getatoeëerd
PAPA 15-5-1956 x MAMA 23-8-1957
WENDY 20-3-1980
Aaaah wat schattig, ze hebben bloemetjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:01 schreef wise het volgende:
http://bitchbuchannon.hyves.nl/
deze gozer?
Alsof iemand die op een uni zit geen tattoo zou nemen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat er nog wel een niveau is tussen HBO en mensen die de tatoeages op hun eigen armen niet kennen.
Ik hoop toch echt dat iemand op de uni:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof iemand die op een uni zit geen tattoo zou nemen.
Ik neem aan dat als hij inderdaad niet Mitch had geheten, hij dat dan wel had gezegd. Misschien een hele rare aanname, maar ik ben avontuurlijk vandaag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:05 schreef VatosLoco het volgende:
Kan misschien zijn zoontje zijn die Mitch heet? Hij heeft je niet bevestigd dat hij zo heet.
Daarbij wat ben jij voor een lutser als jij iemand beoordeeld op zijn tattoo, is het pakketje niet goed afgeleverd? Doet die man zijn werk niet correct?
We leven niet in een smurfendorp waar iedereen er hetzelfde uitziet, liever iemand met een tattoo wat me fatsoenlijk te woord staat dan zo'n lutser als jou waar de arrogantie vanaf straalt en zich blijkbaar beter voelt dan menig ander medemens.
We've got him!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:05 schreef VatosLoco het volgende:
Kan misschien zijn zoontje zijn die Mitch heet? Hij heeft je niet bevestigd dat hij zo heet.
Daarbij wat ben jij voor een lutser als jij iemand beoordeeld op zijn tattoo, is het pakketje niet goed afgeleverd? Doet die man zijn werk niet correct?
We leven niet in een smurfendorp waar iedereen er hetzelfde uitziet, liever iemand met een tattoo wat me fatsoenlijk te woord staat dan zo'n lutser als jou waar de arrogantie vanaf straalt en zich blijkbaar beter voelt dan menig ander medemens.
Het zijn er in ieder geval een stuk minderquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof iemand die op een uni zit geen tattoo zou nemen.
Is dit nou nodig? Ik maak een mooi en nuttig topic aan en jij begint meteen te schelden. Heb ik je iets misdaan ofzo!?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |