En ik zie nu dat ze een aanbieding hebben tot 4 uur vanmiddag, een luxe album op A4 formaat voor slechts 17,95 incl verzendkosten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:47 schreef TNA het volgende:
De Consumentenbond heeft het recent getest. Webprint had verreweg de beste afdruk- en albumkwaliteit, alleen de gebruikersvriendelijkheid van de software is nogal beroerd.
Maar bestel er vooral geen album als je geen zin hebt om ontzettend gefrustreerd te raken van de software.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik zie nu dat ze een aanbieding hebben tot 4 uur vanmiddag, een luxe album op A4 formaat voor slechts 17,95 incl verzendkosten.
Blurb is goedkoop, maar hou er rekening mee dat je foto's donkerder worden agedrukt dan ze eigenlijk zijn. Ik heb zelf ook goede ervaringen met Pixum en ik kreeg net een mailtje dat mijn album bij profotonet klaar is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:25 schreef slashyou het volgende:
albeli of blurb
Beide goede kwaliteit, tenminste als je bij albeli de groote vierkante met glanspapier neemt.
Een album van profotonet is ook een aanrader maar wel een tikkie duurder dan de rest denk ik en max. 60 pagina's. Hij is mooi gewordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blurb is goedkoop, maar hou er rekening mee dat je foto's donkerder worden agedrukt dan ze eigenlijk zijn. Ik heb zelf ook goede ervaringen met Pixum en ik kreeg net een mailtje dat mijn album bij profotonet klaar is.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:59 schreef H-blast het volgende:
www.blurb.com
iedereen ook even dit boek bestellen: http://www.blurb.com/bookstore/detail/807594
dank bij voorbaat!
Ik moet ook levenquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]USD 76 voor een vakantiealbum van iemand anders
Sorry, maar denk niet dat ik dat ga doen
Neh...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:40 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ik moet ook leven
Maar denk er anders nog even over na!![]()
haha nee.. Maar heb je iets van een preview optie? Ben wel even benieuwd qua foto's enzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh...Tenzij jij die van mij wilt bestellen?
Ik laat hem bij Profotonet afdrukken en het kost je maar EUR 100
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |