Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:23 schreef NBT het volgende:
neem geen vodafone, je word genaait..............
Same here, maar dan met 1 abo. Soms meerdere GB's per maand en geen opmerking van Vodafone over gekregen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:37 schreef RD4 het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
Ik zit met 3 abbo's bij Vodafone, 2 daarvan zit een internetbundel op. Ik heb er al alles mee gedaan. MSN'en, Youtuben, streaming radio beluisteren waarbij ik ettelijke gigabytes verbruikt heb en nog nooit een bericht gehad van Vodafone.
Maar ik bedoel ook op een eindeloos internet abo, staat mij iets van bij dat ik er voor moest betalen voor het streaming gebeuren, en dat bij andere providers weer niet is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:45 schreef creator het volgende:
Bij Hi betaal je streaming per minuut, de kosten weet ik niet precies
Van Hi weet ik het niet, maar wat Racer hierboven aangeeft klopt helemaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:49 schreef RacerDKB het volgende:
Vodafone is tof, je kan gigabytes erdoorheen gooien en je hoort er niets over.
Hi heeft een limiet van 250 MB ofzo toch?
Bovendien moet je dus bij Hi betalen voor streaming, aardig wat per minuut. Bij vodafone is dit inbegrepen.
Verder is Vodafone aanzienlijk sneller (3,6 Mb/ps versus 128 Kb/ps bij Hi).
Nee, dat is gelukkig sinds januari niet meer zo. Streamen gaat prima bij Hi. Ik kijk regelmatig journaal ofzo op mijn mobiel. Ik vind de snelheid verder ook prima.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:43 schreef rene90 het volgende:
Is het verschil ook niet dat bij hi geen streaming is toegestaan en bij vodafone wel?
Je hoeft bij Hi helemaal niet te betalen voor streamen. En Hi heeft een Fair Use Policy. Dat houdt in dat je 10x het gemiddelde gebruik mag verbruiken. Als je daar over gaat krijg je eerst 2x een waarschuwing. Ik ga er trouwens nooit overheen en gebruik het internet op mijn mobiel imeerdere malen per dag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:49 schreef RacerDKB het volgende:
Vodafone is tof, je kan gigabytes erdoorheen gooien en je hoort er niets over.
Hi heeft een limiet van 250 MB ofzo toch?
Bovendien moet je dus bij Hi betalen voor streaming, aardig wat per minuut. Bij vodafone is dit inbegrepen.
Verder is Vodafone aanzienlijk sneller (3,6 Mb/ps versus 128 Kb/ps bij Hi).
Oké, ik weet alleen dat dat wel zo was toen ikzelf een abo ging uitzoeken, en dat was vorig jaar november ofzo. Dus als jij zegt dat het vanaf januari niet meer hoeft, dan zal dat wel kloppenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hoeft bij Hi helemaal niet te betalen voor streamen.
Dat is dan weer netjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je hoeft bij Hi helemaal niet te betalen voor streamen. En Hi heeft een Fair Use Policy. Dat houdt in dat je 10x het gemiddelde gebruik mag verbruiken. Als je daar over gaat krijg je eerst 2x een waarschuwing. Ik ga er trouwens nooit overheen en gebruik het internet op mijn mobiel imeerdere malen per dag.
Daar worden ze niet warm of koud vanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik zit er ook over te denken om internet op mijn mobieltje te nemen, maar hoe snel zit je aan die limiet? Met FOK!ken bijvoorbeeld...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Daar worden ze niet warm of koud van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |