Of downloadt het gewoon, dat scheelt mij weer euro's.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Aight, moet ik m eerst weer downloaden
Koop de game gewoon lul.
Weet je hoe vet dat BAJA is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef emokid het volgende:
Ik word fucking gek van dat BAJA gedoe, ik wilde dat eerst allemaal af hebben zodat ik het later niet meer hoef maar ik zie nu dat het in porties komt naarmate mijn level hoger gaat.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef emokid het volgende:
Ik word fucking gek van dat BAJA gedoe, ik wilde dat eerst allemaal af hebben zodat ik het later niet meer hoef maar ik zie nu dat het in porties komt naarmate mijn level hoger gaat.
Domination is idd vet,quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:27 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
al die buggy-events zijn kut of ik heb de verkeerde Buggy gekocht
![]()
. Ik spin ongeveer iedere bocht, terwijl ik met zo'n gewone wagen fantastisch door die bochten kan glijden
Rally is het tofste, maar Domination is ook wel gaaf, elke keer pushen voor de snelste sectortijd![]()
Awesomequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik haalde gisteren iemand in online en gebruikte mijn vers unlockte ice cream truck toeter. Hilariteit alom!
gaafquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef Rossdale het volgende:
Rechterstick indrukken op de 360Zal op de PiS3 vast hetzelfde zijn
Is leuk hoor, met een Evo X al driftend door een hairpin met een melig deuntje iemand voorbij razen! Kan het iedereen aanraden!quote:
Ja replays save..quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zal kijken of ik het kan capturen. Volgende update, Codemasters lees mee, een save en share functie voor replays. PLEASE!
Maakt niet uit, het is voor je eigen gemoeds toestand. In replays hoor je ze ook niet....quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Misan het volgende:
tegenstanders horen die ijscomuziek niet trouwens, zojuist even getest
Boss (wordt praktisch uitgesproken als Bas)quote:Op zondag 13 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is jullie nickname eigenlijk in DiRT 2?
Mijne Scooby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |