abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72628730
Gate crusher events?
pi_72633576
Gister binnen gekregen via consoleshop.nl. Wat een topgame, voelt heel erg als GRID aan (zelfde engine?) en daar hou ik wel van.

Van het weekend een keer online met wat mensen? 'mijndert' op XBL.
pi_72634020
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:43 schreef kreuk050 het volgende:
Gate crusher events?
Gate Crasher. Je moet door een soort strobalen heen rijden. Beetje als PGR met cone challenges.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_72636026
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Gate Crasher. Je moet door een soort strobalen heen rijden. Beetje als PGR met cone challenges.
Schuimblokken
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_72636057
Op de PS3 vind ik 'm er persoonlijk vele malen beter uitzien dan op de 360
pi_72637410
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:10 schreef Misan het volgende:
Op de PS3 vind ik 'm er persoonlijk vele malen beter uitzien dan op de 360
Ja vind je?

Vind ik niet
Ik download soms beide demo's voor de xbox 360 en Ps3 en vaak vind ik de xbox 360 er net wat beter uit zien. Maar de verschillen zijn wel heel klein.
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:52:35 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_72638675
Ik vind hem gewoon leuk te spelen op Serious Ik win de meeste races of eindig in de top 3, al kom ik ook nog regelmatig als laatste over de streep omdat ik besloot halverwege het circuit een aantal salto's te maken

Pittig, maar niet frustrerend moeilijk
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_72639007
WAt ik echt hilarisch vind is dat ik soms over de kop sla, waarbij ik echt soms wel tot twintig keer om mijn as draai, eindig volop tegen een muur en het enige probleem is minor wheel damage . Dat noemen ze Full Damage?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:28:50 #184
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_72639631
Dat klopt ja, best sterk zo'n auto'tje
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_72639721
Om maar niet te spreken over de passagiers die er blijkbaar ook geen last van hebben
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 12:36:34 #186
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72639835
Ook erg leuk in richard burns de bijrijders die dingen zeggen als "auch" etc. Ik weet het niet zeker maar je kon ze ook te hard door elkaar schudden en dan zeiden ze even niks meer.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_72639836
tvp voor als ik het spel heb. Ik kijk echt uit om het spel te spelen! Is de subaru vanaf het begin al vrijgespeeld? En hoever kan je de tuning van wagens aanpassen?

Misschien is het al gezegd in het topic maar ik wil het niet te veel weten, de spoilers op de auto's zijn al genoeg
pi_72641171
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef grizegrijn het volgende:
tvp voor als ik het spel heb. Ik kijk echt uit om het spel te spelen! Is de subaru vanaf het begin al vrijgespeeld? En hoever kan je de tuning van wagens aanpassen?

Misschien is het al gezegd in het topic maar ik wil het niet te veel weten, de spoilers op de auto's zijn al genoeg
De "oude" Subaru is meteen beschikbaar. De nieuwe WRX STi niet. Kost je 260.000 dollar, maar dat heb je zo bij elkaar.

Je kan niet meteen met de Ken Block Monster livery rijden, deze moet je vrij spelen. Dus de auto kan je na 5 races kopen, alleen de skins moet je vrij spelen.

Je kan genoeg aanpassen.

Gear Ratio
Downforce
Brake bias
Differential
Ride height
suspension

en nog een paar. Topgame. Ik zeg: DOEN!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_72641380
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:17 schreef Misan het volgende:
Bovenin heb je een plattegrond
ja dat zuigt dus, voordat je door hebt hoe die bocht loopt vlieg je er alweer uit
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:04 schreef Morthill het volgende:
WAt ik echt hilarisch vind is dat ik soms over de kop sla, waarbij ik echt soms wel tot twintig keer om mijn as draai, eindig volop tegen een muur en het enige probleem is minor wheel damage . Dat noemen ze Full Damage?
Dat dus, en dan durft jullie reviewer een 92% voor het spel te geven? Belachelijk
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_72643252
Echt vet spel,

Vooral Malaysie vind leuk om te rijden. Ik ben nu level 14 en heb net die hummer gekocht. Vet ding.
Ik heb ook net 5 races online gedaan en ik had het niet echt verwacht maar toch vind ik online ook erg vet. Ik had verwacht dat mensen elkaar er zouden af gaan beuken enzo maar dat valt erg mee.

Heel veel mensen zitten te zeuren dat er te weinig rally in zit. Ook ik vind dat wel jammer maar toch vind ik het niet zo erg meer want die andere races zijn ook mooi.
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 14:35:54 #191
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72643327
hummer
pi_72644348
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef Sjibble het volgende:

[..]

ja dat zuigt dus, voordat je door hebt hoe die bocht loopt vlieg je er alweer uit
[..]

Dat dus, en dan durft jullie reviewer een 92% voor het spel te geven? Belachelijk
Zeik niet, fun factor betekend voor mij meer dan een flawed schademodel.

Daarbij was mijn Subaru helemaal naar de tering na 4 rolls over een rotspartij.
pi_72645281
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Zeik niet, fun factor betekend voor mij meer dan een flawed schademodel.

Daarbij was mijn Subaru helemaal naar de tering na 4 rolls over een rotspartij.
Met minor wheel damage

Btw, 4 rolls over een rotspartij, dan kan je ook gewoon niet rijden
L2 is de rem
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_72645347

gelukkig zit er dat niet in.
pi_72649091
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:31 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Met minor wheel damage

Btw, 4 rolls over een rotspartij, dan kan je ook gewoon niet rijden
L2 is de rem
Ik deed het on purpose. Trophies enzo.

Ik wil tegenover jou best bewijzen dat ik WEL kan rijden, maar hey...Je hebt DiRT 2 niet.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef Sjibble het volgende:

Dat gaat lopen lullen dat IK niet kan rijden!?

[ Bericht 15% gewijzigd door J.Clarkson op 11-09-2009 17:26:54 ]
pi_72649307
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:33 schreef SoldMayor het volgende:

gelukkig zit er dat niet in.
Future DLC

Geen gatecrasher, maar horsebreaker.
  Moderator vrijdag 11 september 2009 @ 17:51:03 #197
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72650118
Wel apart dat ze de naam colin mcrea nog aan deze spelletjes hangen had het gewoon dirt genoemd
pi_72652158
Ik heb hem nu al een paar uur aan staan en ik vind hem wel oké. Er is niets mis met de game verder, maar als Codemasters zo graag een GRID op zand hadden willen maken dan hadden ze beter de echte Colin McRae serie met rust kunnen laten. Hopen dat dit de laatste deel is, en we hierna weer echte rallygames krijgen. Desnoods gaan ze apart, maar dat lijkt me sterk.
pi_72655246
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ik deed het on purpose. Trophies enzo.

Ik wil tegenover jou best bewijzen dat ik WEL kan rijden, maar hey...Je hebt DiRT 2 niet.
[..]

Dat gaat lopen lullen dat IK niet kan rijden!?

De demo heb ik in ieder geval wel, en je kan elkaar uitnodigen voor een potje.
Als je de demo van DiRT 2 downloadt + PSN-ID vermeldt wil ik zeker racen
[/quote]
pi_72666470
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Sjibble het volgende:

[..]

De demo heb ik in ieder geval wel, en je kan elkaar uitnodigen voor een potje.
Als je de demo van DiRT 2 downloadt + PSN-ID vermeldt wil ik zeker racen
Aight, moet ik m eerst weer downloaden

Koop de game gewoon lul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')