Gate Crasher. Je moet door een soort strobalen heen rijden. Beetje als PGR met cone challenges.quote:
Schuimblokkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gate Crasher. Je moet door een soort strobalen heen rijden. Beetje als PGR met cone challenges.
Ja vind je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:10 schreef Misan het volgende:
Op de PS3 vind ik 'm er persoonlijk vele malen beter uitzien dan op de 360
De "oude" Subaru is meteen beschikbaar. De nieuwe WRX STi niet. Kost je 260.000 dollar, maar dat heb je zo bij elkaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:36 schreef grizegrijn het volgende:
tvp voor als ik het spel heb. Ik kijk echt uit om het spel te spelen! Is de subaru vanaf het begin al vrijgespeeld? En hoever kan je de tuning van wagens aanpassen?
Misschien is het al gezegd in het topic maar ik wil het niet te veel weten, de spoilers op de auto's zijn al genoeg
ja dat zuigt dus, voordat je door hebt hoe die bocht loopt vlieg je er alweer uitquote:
Dat dus, en dan durft jullie reviewer een 92% voor het spel te geven? Belachelijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:04 schreef Morthill het volgende:
WAt ik echt hilarisch vind is dat ik soms over de kop sla, waarbij ik echt soms wel tot twintig keer om mijn as draai, eindig volop tegen een muur en het enige probleem is minor wheel damage. Dat noemen ze Full Damage?
Zeik niet, fun factor betekend voor mij meer dan een flawed schademodel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja dat zuigt dus, voordat je door hebt hoe die bocht loopt vlieg je er alweer uit
[..]
Dat dus, en dan durft jullie reviewer een 92% voor het spel te geven? Belachelijk
Met minor wheel damagequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Zeik niet, fun factor betekend voor mij meer dan een flawed schademodel.
Daarbij was mijn Subaru helemaal naar de tering na 4 rolls over een rotspartij.
Ik deed het on purpose. Trophies enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:31 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Met minor wheel damage
Btw, 4 rolls over een rotspartij, dan kan je ook gewoon niet rijden
L2 is de rem
Dat gaat lopen lullen dat IK niet kan rijden!?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef Sjibble het volgende:
ja dat zuigt dus, voordat je door hebt hoe die bocht loopt vlieg je er alweer uit
Future DLCquote:
De demo heb ik in ieder geval wel, en je kan elkaar uitnodigen voor een potje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik deed het on purpose. Trophies enzo.
Ik wil tegenover jou best bewijzen dat ik WEL kan rijden, maar hey...Je hebt DiRT 2 niet.
[..]
Dat gaat lopen lullen dat IK niet kan rijden!?![]()
![]()
![]()
Aight, moet ik m eerst weer downloadenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De demo heb ik in ieder geval wel, en je kan elkaar uitnodigen voor een potje.
Als je de demo van DiRT 2 downloadt + PSN-ID vermeldt wil ik zeker racen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |