De 360 werkt met een veredeld .iso systeem vor demo's.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:49 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dus jij denkt een demo te streamen?
Kans is heel groot.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:40 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik vanmiddag naar de Bart Smit ga loop ik dan naar buiten met de game?
Kans is groter bij een Free Record Shop trouwens.quote:
E-Plaza Almere krijgt ze morgen pas binnen, vandaag kregen ze niets geleverd en bij de levering van maandag zat het er niet bij. Ook die knakker verwees me naar de GameManiaquote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Kans is groter bij een Free Record Shop trouwens.Of een E-plaza
Hoe kan dat zo goedkoop?quote:Op woensdag 9 september 2009 15:16 schreef gonzo1979 het volgende:
Bij de FRS kun je hem nu voor 38 euro krijgen online voor PS3 en Xbox360
je kunt bij de FRS tegenwoordig sparen via adddiscountquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Morthill het volgende:
Ik kreeg gewoon de reviewcopy in de bus vandaagAh well, mij hoor je niet klagen.
Enjoy!quote:Op woensdag 9 september 2009 17:59 schreef SoldMayor het volgende:
Yeah,, ik heb hem toch nog weten te halen vandaag,Ze waren al bezig met afsluiten in de winkel maar ik moest hem toch hebben. Eerst eten en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de avond Dirt 2 doen.
verklaar jezelf naderquote:Op woensdag 9 september 2009 21:39 schreef Morthill het volgende:
Wat meer gespeeld, maar tot op heden kan de game wmb niet in de schaduw staan van zijn voorganger.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel.quote:
een 350Z, afgelopen zondag gekiektquote:Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef emokid het volgende:
Sinds wanneer zijn dat rally auto's eigenlijk? Ik zag dacht ik ook al een BMW Z4 geloof ik. Ik kan niet wachten tot ik de game heb, ben toch wel benieuwd nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |