abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72573240
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:49 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Dus jij denkt een demo te streamen?
De 360 werkt met een veredeld .iso systeem vor demo's.

Een image file die gemount wordt.

OT:
Ben nu level 8. Heb een berg geld, veel liveries.

Je begint met Croatië en Baja met een Subary STi en een Dodge Power Truck.

Nu heb ik unlocked:

Londen
Marokko (mn portemonnee, wat doe je!)
Japan

Eerste eigen auto gekocht, een Mitsubishi Evo IX.

1 van de beste racegames die ik heb mogen spelen.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_72580728
Als ik vanmiddag naar de Bart Smit ga loop ik dan naar buiten met de game?
pi_72581276
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:40 schreef kreuk050 het volgende:
Als ik vanmiddag naar de Bart Smit ga loop ik dan naar buiten met de game?
Kans is heel groot.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_72582105
Cool.
pi_72582437
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef kreuk050 het volgende:
Cool.
Kans is groter bij een Free Record Shop trouwens. Of een E-plaza
pi_72582503
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Kans is groter bij een Free Record Shop trouwens. Of een E-plaza
E-Plaza Almere krijgt ze morgen pas binnen, vandaag kregen ze niets geleverd en bij de levering van maandag zat het er niet bij. Ook die knakker verwees me naar de GameMania
pi_72583710
Bij de FRS kun je hem nu voor 38 euro krijgen online voor PS3 en Xbox360
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
pi_72584693
Ligt het aan mij of speelt de game totaal anders dan DiRT, waar ik eerst namelijk alleen moeite had met de hoogste moeilijkheidsgraad kom ik nu met Savage al vrijwel nergens meer langs >_<
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 9 september 2009 @ 15:55:34 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_72584923
Ze hadden hem vandaag bij de FRS in Breda
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_72585047
Ik kreeg gewoon de reviewcopy in de bus vandaag Ah well, mij hoor je niet klagen.
pi_72585140
Fuck, net bij de Intertoys geweest en daar was ie niet. (enige zaak in het kutdorp), morgen dan maar langs mediamarkt of FRS.
pi_72587200
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:16 schreef gonzo1979 het volgende:
Bij de FRS kun je hem nu voor 38 euro krijgen online voor PS3 en Xbox360
Hoe kan dat zo goedkoop?
pi_72587695
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:58 schreef emokid het volgende:

[..]

Hoe kan dat zo goedkoop?
je kunt bij de FRS tegenwoordig sparen via adddiscount

daar kun je tot max 7 euro korting sparen in een paar minuutjes en dan nog eens de PU VIG korting van 10% erbij
&lt;a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vacant Photography&lt;/a&gt;
pi_72588173
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:58 schreef Morthill het volgende:
Ik kreeg gewoon de reviewcopy in de bus vandaag Ah well, mij hoor je niet klagen.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_72589364
Yeah,, ik heb hem toch nog weten te halen vandaag, Ze waren al bezig met afsluiten in de winkel maar ik moest hem toch hebben. Eerst eten en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de avond Dirt 2 doen.
pi_72592072
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:59 schreef SoldMayor het volgende:
Yeah,, ik heb hem toch nog weten te halen vandaag, Ze waren al bezig met afsluiten in de winkel maar ik moest hem toch hebben. Eerst eten en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel de avond Dirt 2 doen.
Enjoy! Ik ga dalijk ook weer verder.
pi_72593987
Gamehubs is nog niet toegekomen aan verzending
PS 3 versie ivm G25
pi_72594297
WTF het ziet er soms echt heel mooi uit.

Heb pas paar races gereden en ben pas level 4. Maar dat komt het komende weekend allemaal wel weer goed denk ik. Wat ik ook mooi vind is dat er zoveel statestieken overal van zijn. Zelfs van achievements kan ik zien hoe ver ik daar mee ben. Heb nog niet online gedaan. Doe ik mischien vanavond nog wel even.
pi_72597261
Wat meer gespeeld, maar tot op heden kan de game wmb niet in de schaduw staan van zijn voorganger.
pi_72597296
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:39 schreef Morthill het volgende:
Wat meer gespeeld, maar tot op heden kan de game wmb niet in de schaduw staan van zijn voorganger.
verklaar jezelf nader
&lt;a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vacant Photography&lt;/a&gt;
pi_72597379
Ik weet niet, DiRT speelde in mijn ogen veel lekkerder, er was een beter weggevoel, de races waren interessanter, de rallies gaver. Daarbij zijn er gewoon rare zaken zoals toen ik frontaal een muur ramde en met minor tire damage kon wegrijden. Het voelt nu veel meer als een arcadetitel en minder als een lekkere rallygame. Meer MotorStorm, minder Colin McRae
pi_72597466
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef gonzo1979 het volgende:
verklaar jezelf nader
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel.

Heeft voor een deel te maken met de achterlijke nieuwe spelopzet. T moet niet veel gekker worden of de gameplay wordt ondergeschikt aan de menustructuur. Joepie, ik heb een set fluffy dice gewonnen

Belangrijkste reden vind ik nog wel dat het rally rijden zo ver is terug geschroeft. Licenties doen me niets maar een Colin McRae spel moet voor de hoofdmoot uit rally bestaan. Rally is gaaf, de rest is bijzaak. Wat dat betreft was Dirt 1 een stuk beter. Al hoewel ik moet zeggen dat ik het rally rijden in 2 wel nog een tikje leuker vind als in 1 maar ja met zo weinig echte rally stukken is dat hooguit een schrale troost.

Overigens helpt t qua besturing wel als je de Impreza omruilt voor een Evo. Die Impreza slaat af en toe echt compleet nergens op
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_72600772
Echt vet.

Heb net mijn eerste auto gekocht: Nissan 350Z
pi_72601813
Sinds wanneer zijn dat rally auto's eigenlijk? Ik zag dacht ik ook al een BMW Z4 geloof ik. Ik kan niet wachten tot ik de game heb, ben toch wel benieuwd nu.
pi_72602102
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:37 schreef emokid het volgende:
Sinds wanneer zijn dat rally auto's eigenlijk? Ik zag dacht ik ook al een BMW Z4 geloof ik. Ik kan niet wachten tot ik de game heb, ben toch wel benieuwd nu.
een 350Z, afgelopen zondag gekiekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')