Of downloadt het gewoon, dat scheelt mij weer euro's.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:39 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Aight, moet ik m eerst weer downloaden
Koop de game gewoon lul.
Weet je hoe vet dat BAJA is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef emokid het volgende:
Ik word fucking gek van dat BAJA gedoe, ik wilde dat eerst allemaal af hebben zodat ik het later niet meer hoef maar ik zie nu dat het in porties komt naarmate mijn level hoger gaat.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:24 schreef emokid het volgende:
Ik word fucking gek van dat BAJA gedoe, ik wilde dat eerst allemaal af hebben zodat ik het later niet meer hoef maar ik zie nu dat het in porties komt naarmate mijn level hoger gaat.
Domination is idd vet,quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:27 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
al die buggy-events zijn kut of ik heb de verkeerde Buggy gekocht
![]()
. Ik spin ongeveer iedere bocht, terwijl ik met zo'n gewone wagen fantastisch door die bochten kan glijden
Rally is het tofste, maar Domination is ook wel gaaf, elke keer pushen voor de snelste sectortijd![]()
Awesomequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik haalde gisteren iemand in online en gebruikte mijn vers unlockte ice cream truck toeter. Hilariteit alom!
gaafquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef Rossdale het volgende:
Rechterstick indrukken op de 360Zal op de PiS3 vast hetzelfde zijn
Is leuk hoor, met een Evo X al driftend door een hairpin met een melig deuntje iemand voorbij razen! Kan het iedereen aanraden!quote:
Ja replays save..quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:16 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zal kijken of ik het kan capturen. Volgende update, Codemasters lees mee, een save en share functie voor replays. PLEASE!
Maakt niet uit, het is voor je eigen gemoeds toestand. In replays hoor je ze ook niet....quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Misan het volgende:
tegenstanders horen die ijscomuziek niet trouwens, zojuist even getest
Boss (wordt praktisch uitgesproken als Bas)quote:Op zondag 13 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is jullie nickname eigenlijk in DiRT 2?
Mijne Scooby
Geen idee, hier werkt multiplayer gewoon op de ps3.quote:Op zondag 13 september 2009 19:00 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand een idee waarom ik niet online kan spelen, bij quick search zegt hij dat er geen enkele game is....iets met poorten te maken?
Nog geen een keer vastloper gehad, jullie ?quote:DiRT 2 heeft een bugGeschreven door Tristan Brinkman op 14 September, 2009 om 10:03
Wat is een game tegenwoordig zonder een bug? Ook DiRT 2 kan er niet aan ontkomen. Veel fans geven aan dat de game regelmatig vast loopt.
Sinds dat de game DiRT 2 verschenen is, zijn er veel klachten verschenen op verschillende forums met betrekking tot het vast lopen van de game. Het spel zou vast lopen nadat een race afgelopen is en de volgende race of de volgende actie geladen wordt. Hieronder een klacht:
“Ik ben net klaar met het spelen van DiRT 2 en ik stuit op verschillende problemen. Nadat een race was afgelopen is het spel al twee keer vastgelopen tijdens het laden. Het spel loopt niet vast zoals andere spellen dat doen maar de tijden van de vorige race blijven op het scherm staan. Ik heb het tien minuten laten staan maar er gebeurde niets,” aldus een consument.
Volgens eigen zeggen is Codemasters, de uitgever van de game, op de hoogte van het probleem en wordt er aan een update gewerkt:
“We zijn er mee bezig maar het gaat helaas wat tijd kosten. Het probleem ligt aan DiRTNET, dus het ligt niet aan je console of je schijfje. Bedankt voor jullie geduld!” aldus Stephen Edmonds, netwerk programmeur bij Codemasters.
We moeten dus nog even wachten op een patch die het probleem gaat verhelpen. In de tussentijd moeten we dus helaas onze console even een herstart geven om verder te kunnen spelen. Over de Wii versie van de game zijn nog geen klachten verschenen.
Same here, vanavond weer verder.quote:
Verschrikkelijk iddquote:Op maandag 14 september 2009 16:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Same here, vanavond weer verder.Verslavend kutspel.
26 geloof ik, alle rookie levels gewonnen en bijna alle pro levels gewonnen. Wel jammer, heb twee levels niet in 1x gehaald en heb 6 flashbacks gebruiktquote:Op maandag 14 september 2009 17:38 schreef kreuk050 het volgende:
Welk level zijn jullie? Ik 12, net Malaysia en China vrijgespeeld!
Fuck dude....... Das best ambitieus. (Als ik geen papa was geworden zat ik ws ongeveer op hetzelfde.quote:Op maandag 14 september 2009 18:03 schreef SoldMayor het volgende:
Iedereen dropt wat stats dan doe ik dan ook![]()
Single Player
Gereden: 523km
Gem. snelheid: 105.4km/h
Flashbacks gebruikt: 163![]()
Favo. Car: Impreza STI Gr N
Dirt Tour XP: 469.490
Level: 25
Races: 20
Podiums: 12
Overwinningen: 0![]()
Level: 8
Inderdaad. Het rijgedrag in de demo is ook 3 x niks.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
fucking kansloos: kom er net achter dat je in de lucht kunt remmen
whaha, serieus?quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
Fijn is dat ook jaquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef PirE het volgende:
Ik reed net keihard rechtdoor omdat ik geen pacenote kreeg terwijl er wel een bocht in de baan zat![]()
.
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |