Fuck dude....... Das best ambitieus. (Als ik geen papa was geworden zat ik ws ongeveer op hetzelfde.quote:Op maandag 14 september 2009 18:03 schreef SoldMayor het volgende:
Iedereen dropt wat stats dan doe ik dan ook![]()
Single Player
Gereden: 523km
Gem. snelheid: 105.4km/h
Flashbacks gebruikt: 163![]()
Favo. Car: Impreza STI Gr N
Dirt Tour XP: 469.490
Level: 25
Races: 20
Podiums: 12
Overwinningen: 0![]()
Level: 8
Inderdaad. Het rijgedrag in de demo is ook 3 x niks.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
fucking kansloos: kom er net achter dat je in de lucht kunt remmen
whaha, serieus?quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
Fijn is dat ook jaquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef PirE het volgende:
Ik reed net keihard rechtdoor omdat ik geen pacenote kreeg terwijl er wel een bocht in de baan zat![]()
.
Bij mij niet hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
Hier ook niet (xbox)quote:
1:58 danquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:51 schreef Misan het volgende:
ik merkte het op die track van LA als je vlak na de start die sprong hebt met meteen daarna de bocht naar links. Als je daar remt in de lucht kom je beduidend minder ver als je tegenstanders en je kunt gewoon de bocht nemen zonder problemen i.t.t. als je dit niet doet en (onder) op de hoop van andere auto's belandt en veel vertraging oplooptquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]Kan best kloppen tot bepaalde hoogte hoor..... Als je remt, drukt de lucht tegen je banden (weerstand). Doe je dit niet, dan rolt de lucht er onder/ langs.
Maar dit is minimaal. Met motoren wordt remmen in de lucht gebruikt om te balanceren en tilten.
Maar het zal wel overdreven zijn in DiRT 2.
Mike, omdat ik eigenlijk ook zo heetquote:Op zondag 13 september 2009 02:05 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is jullie nickname eigenlijk in DiRT 2?
Mijne Scooby
Het klinkt misschien vreemd maar is dit natuurkundig niet ook gewoon enigszins mogelijk? Tenzij je net zo hard kunt afremmen als wanneer je wielen contact maken met de grond.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef Misan het volgende:
[..]
ik merkte het op die track van LA als je vlak na de start die sprong hebt met meteen daarna de bocht naar links. Als je daar remt in de lucht kom je beduidend minder ver als je tegenstanders en je kunt gewoon de bocht nemen zonder problemen i.t.t. als je dit niet doet en (onder) op de hoop van andere auto's belandt en veel vertraging oploopt
Ik probeerde dat gister ook op diezelfde baan, maar ik merk geen verschil of ik nu rem, of gas loslaat. Wel als ik het gas indruk, dan schiet je nog ff wat vooruit als je neerkomt (wat mij logisch lijkt aangezien je banden spinnen)quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:34 schreef Misan het volgende:
[..]
ik merkte het op die track van LA als je vlak na de start die sprong hebt met meteen daarna de bocht naar links. Als je daar remt in de lucht kom je beduidend minder ver als je tegenstanders en je kunt gewoon de bocht nemen zonder problemen i.t.t. als je dit niet doet en (onder) op de hoop van andere auto's belandt en veel vertraging oploopt
Logisch, maar ik kom ook minder ver op de grond terecht heb ik het ideequote:Op dinsdag 15 september 2009 10:10 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ik probeerde dat gister ook op diezelfde baan, maar ik merk geen verschil of ik nu rem, of gas loslaat. Wel als ik het gas indruk, dan schiet je nog ff wat vooruit als je neerkomt (wat mij logisch lijkt aangezien je banden spinnen)
Bij motoren nemen de wielen dan ook beduidend meer oppervlakte in ten opzichte van het totaal in tegenstelling tot auto'squote:Op dinsdag 15 september 2009 09:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]Kan best kloppen tot bepaalde hoogte hoor..... Als je remt, drukt de lucht tegen je banden (weerstand). Doe je dit niet, dan rolt de lucht er onder/ langs.
Maar dit is minimaal. Met motoren wordt remmen in de lucht gebruikt om te balanceren en tilten.
Maar het zal wel overdreven zijn in DiRT 2.
Het is alweer enige jaren geleden dat ik mijn Mechanicatentamen heb gedaan, maar volgens mij is wat je zegt niet zo simpel als je zou hopen. Je gaat er namelijk van uit dat je motor een egale beweging vertoont, maar zo werkt het niet. De zwaartekracht werkt niet op de individuele banden, maar op de motorfiets als geheel. Als je een motor dus onder een grote hoek lanceert zal hij op zijn achterwiel terecht komen, de motor wordt namelijk als geheel door de aarde aangetrokken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij motoren nemen de wielen dan ook beduidend meer oppervlakte in ten opzichte van het totaal in tegenstelling tot auto's
Dat je het met een auto zou merken zou totaal onrealistisch zijn, aangezien het verschil op zijn hoogst marginaal zou zijn.
Verder komt het tilten van je motor door het draaien van de wielen waardoor je met je achterwiel kunstmatig een kracht achter je creeert waardoor je achterover gaat. Dat als je remt (dus geen kracht achter je creeren) met je voorwiel naar beneden gaat is puur omdat dit wiel het langste in de lucht is en de zwaartekracht hier het langst de tijd voor gehad heeft om deze terug richting de aarde te "trekken".
Wat als eerste naar boven gaat, komt ook als eerste naar beneden
Hmm lekker karig dat je die niet krijgt dan.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
Zojuist uitgespeeld, 840 vand e 1000 achievements binnen. Ik ben level 70 maar heb de Travis Pastrana throwdown nog steeds niet gekregen. Dit is gewoon een glitch in de game neem ik aan, online lees ik dezelfde problemen.
Mooie game, maar dat Baja had er echt uit gemoeten.
Travis Pastrana heb ik vijf dagen terug gewoon gehad in een throwdownquote:Op woensdag 16 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
Zojuist uitgespeeld, 840 vand e 1000 achievements binnen. Ik ben level 70 maar heb de Travis Pastrana throwdown nog steeds niet gekregen. Dit is gewoon een glitch in de game neem ik aan, online lees ik dezelfde problemen.
Bij mij geeft hij inderdaad ook dat probleem..quote:Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef cypher21 het volgende:
Ik heb na 3 uur en 10 minuten rijden 515 van de 1000 achievements.
Gisteravond ging ERG hard, alle x-games, mcrae rally met fordjes, en wat challenges.
Nu lvl 28, vanavond maar es kijken of we de world tour's kunnen halen
Ik kan alleen nog steeds geen Ghost downloaden, krijg constant een timeout. Zat al op Codemasters forum te lezen, en kennelijk hebben ze problemen met DiRTnet
Kun je na het uitspelen alsnog gewoon verder op hogere moeilijkheidsgraad, of moet je dan opnieuw beginnen?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:19 schreef emokid het volgende:
Daar heeft het niet mee te maken, Het is gewoon een rare bug, sommige mensen krijgen Dave Mirra weer niet. Lees hier: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=174710quote:Op woensdag 16 september 2009 09:28 schreef Misan het volgende:
[..]
Travis Pastrana heb ik vijf dagen terug gewoon gehad in een throwdown
Misschien komt het doordat ik tot op heden alles gewonnen heb (ben nu overigens level 37), heb alle rookie- en pro-races voltooid iig
dan heeft de PS3 versie daar gewoon geen last van, want ik heb Mirra, Block en Pastrana gewoon als tegenstander gehad (heb ik immers trophies van)quote:Op woensdag 16 september 2009 12:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Daar heeft het niet mee te maken, Het is gewoon een rare bug, sommige mensen krijgen Dave Mirra weer niet. Lees hier: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=174710
Je kunt na het uitspelen verder spelen, ja.
Ja maar dat zal op laast wel afgelopen zijn he..quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef RacerDKB het volgende:
Is er nou echt een achievement, dat je 100 miles rijdt zonder in die tussentijd een achievement te halen?
Want dan wordt het 100 miles tellertje bij mij best veel gereset.
Ik heb al een aantal races geen achievement meer gehaald. Zit nu op 90% ofzo, moet nog een paar races.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef RacerDKB het volgende:
Is er nou echt een achievement, dat je 100 miles rijdt zonder in die tussentijd een achievement te halen?
Want dan wordt het 100 miles tellertje bij mij best veel gereset.
Hier geen last van gehad (xbox360)quote:Op woensdag 16 september 2009 12:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Daar heeft het niet mee te maken, Het is gewoon een rare bug, sommige mensen krijgen Dave Mirra weer niet. Lees hier: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=174710
Je kunt na het uitspelen verder spelen, ja.
wel als je het McRae toernooi voltooit toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:32 schreef Kreator het volgende:
Dus ik speel dat spel uit.....niets.....geen bedankje...geen filmpje.....niets....
Ja dan wel ja. Maar dat zijn 3 races. Door het uitspelen heb ik RSI, dan verwacht ik ook wat terug.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:24 schreef Misan het volgende:
wel als je het McRae toernooi voltooit toch?
Mja, eens. Ik ben nu bij alle races 1e geworden. Was ook meer afwerken van alle landen, nu nog even in vier kutauto's races winnen en mijn FP naar 30 brengen en dan ben ik nagenoeg helemaal klaarquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dan wel ja. Maar dat zijn 3 races. Door het uitspelen heb ik RSI, dan verwacht ik ook wat terug.
HEY !quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 07:35 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Beters, daar ga ik uiteraard aan mee doen![]()
En als Deacon meedoet word ik iig geen laatste![]()
ja, alleen wel volgens crewpolicy. Tijden tellen gewoon wel meequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:40 schreef Klonk het volgende:
Mag crew ook meedoen aan het toernooi ?
Dat waren nog eens tijden hequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik denk we gaan met zn allen raggen, net zoals toen met motorstorm
Hehehe dat was echt kickenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden he![]()
Met Storm, S_D , enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |