3:05:89 beat that assholequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:24 schreef dannbla het volgende:
snelste tijd marokko track, 3:07:22 !!!
3:08:44quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
3:05:89 beat that asshole(Her en der ietwat gesneden in bochten, maargoed.)
Once slated to arrive alongside its console counterparts in September, the PC release of Codemasters' off-road racer DiRT 2 has been pushed back until December so that it can "benefit from an extended development program to take advantage of DirectX 11."quote:
Kwestie van oefenen (maar je hebt gelijk erg realistisch maar daarom juist zo leuk je kunt gewoon niet plank gas overal maar door)quote:Op maandag 25 augustus 2009 13:12 schreef emokid het volgende:
Ha, Richard Burns Rally. Ik vlieg daar in elke bocht eruit, te realistisch voor mij.
Ik zou even wachten tot die gasten van Eurogamer het oppakken, die hebben altijdquote:
Ik heb een XBOX360 en PS3, maar de XBOX staat al ruim een jaar in de kast stof te happenquote:
network Q rallyquote:Op maandag 27 augustus 2009 11:47 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb een XBOX360 en PS3, maar de XBOX staat al ruim een jaar in de kast stof te happen.
Ik ga Dirt 2 sowieso halen, rallyrijden![]()
. Vind het wel jammer dat al die stages tegenwoordig zo kort zijn, had vroeger (dik 10 jaar terug) een rallygame waar je de hele rally van Engeland op kon spelen, daar zaten echt superlange stages in
.
Die rally game heb ik vroeger ontzettend veel gespeeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
network Q rallytop spel was dat 1 van de eerste 'realistische' rallygames je had toen ook nog sega rally maar die was heel erg arcade achtig
[ afbeelding ]
als je die game goed vond raad ik nogmaals richard burns rally aan.
Ja is te veranderen en de instap is goed te doen als je niet veel ervaring hebt met racegamesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:54 schreef Gewas het volgende:
Ik heb net effe een filmpje van dit spel gezien, ziet er erg leuk uit. Laatste keer dat ik een rallygame heb gespeeld was nog op de PS1. Ben wel benieuwd naar dit spel.
Hoe zit het trouwens met de moeilijkheidsgraad bij dit soort spellen? Is dat te veranderen? (Ben niet zo geweldig in racespellen)
3:05:51 (incl. de nodige foutjes)quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:25 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
3:05:89 beat that asshole(Her en der ietwat gesneden in bochten, maargoed.)
Wel godver! *kruipt achter PS3* Just you wait....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Misan het volgende:
[..]
3:05:51 (incl. de nodige foutjes)
[ afbeelding ]
En ik dacht dat is gisteren met 3.13.45 snel wasquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Misan het volgende:
[..]
3:05:51 (incl. de nodige foutjes)
[ afbeelding ]
Die jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
network Q rallytop spel was dat 1 van de eerste 'realistische' rallygames je had toen ook nog sega rally maar die was heel erg arcade achtig
[ afbeelding ]
als je die game goed vond raad ik nogmaals richard burns rally aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |