Iedereen weet wat een wesp is, wijsneus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:49 schreef Trannellius het volgende:
Je ziet ze wel eens in de trein danwel bus. Wespen. Zwart-geel gestreepte gevleugelde beesten die de godganse dag tegen ramen aanvliegen in de overtuiging dat ze naar buiten kunnen. Hierdoor en de mensenstroom van de dag zijn worden ze erg opgefokt.
Dat zijn bijenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef wapwip het volgende:
Die krengen gaan toch dood na te hebben gestoken?
nee die gaan alleen maar dood nadat jij hun hebt gestokenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef wapwip het volgende:
Die krengen gaan toch dood na te hebben gestoken?
Die komt niet eens in mn shirt, mn luchtafweergeschut is steeds paraatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Want jij kan een wesp in je shirt met een enkele dodelijke gedachte uitschakelen?
Amputerenquote:
Dat komt omdat ze de winter hebben overleefdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:14 schreef freecell het volgende:
Maar het zijn er wel veel dit jaar hè? Ik moet er elke dag ongeveer 3 buiten zetten in mijn flatje midden in een stadswijk?
Niet heel veel, het is meer een irritant dan pijnlijk geprik wat ik nu voel. Het was vervelender dat 30+ mensen mij als een idioot mijn shirt uit zagen trekken en uitkloppenquote:
Ik had in het voorjaar een nestje in een ingeklapte balkonstoelquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze de winter hebben overleefdZe gaan blijkbaar niet dood door een beetje kou
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Niet heel veel, het is meer een irritant dan pijnlijk geprik wat ik nu voel. Het was vervelender dat 30+ mensen mij als een idioot mijn shirt uit zagen trekken en uitkloppen
Als zij er maar niet bij wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Niet heel veel, het is meer een irritant dan pijnlijk geprik wat ik nu voel. Het was vervelender dat 30+ mensen mij als een idioot mijn shirt uit zagen trekken en uitkloppen
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had in het voorjaar een nestje in een ingeklapte balkonstoel
Maffe beesten
ach, vraag je toch of die ene het eruit zuigtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:20 schreef Trannellius het volgende:
[..]
De lelijkste aandachtshoer van the interwebzquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:42 schreef wapwip het volgende:
Jammer dat Leanne niet in de buurt was, die had het graag voor je uitgezogen
Moet je maar niet moshenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:49 schreef Trannellius het volgende:
Je ziet ze wel eens in de trein danwel bus. Wespen. Zwart-geel gestreepte gevleugelde beesten die de godganse dag tegen ramen aanvliegen in de overtuiging dat ze naar buiten kunnen. Hierdoor en de mensenstroom van de dag zijn worden ze erg opgefokt.
Ik stond zojuist in de bus om naar mijn werk te komen. Op het moment dat ik kan uitstappen voel ik wat steken in mijn nek en veeg het weg. Blijkbaar mijn shirt in.
Klacht: 5 keer gestoken door een wesp op mijn borst.
Geen idee wie dat is. Mis ik er iets aan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De lelijkste aandachtshoer van the interwebz
Zoek maar eens op in de FoBoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Mis ik er iets aan?
Jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:49 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Mis ik er iets aan?
gaat lastig. Zit op mijn werk nu.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef Penisbaard het volgende:
Post eens pics van je totaal vernietigde buik
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:50 schreef wapwip het volgende:
[..]
JaZe laat regelmatig spullen vallen in de badkamer, hihihihihiih
![]()
Ah, gelukkig. Ik vroeg mij al af waar de eerste user bleef die het allemaal al erger heeft meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:57 schreef BlueMage het volgende:
Niet zeiken, zo'n steekvlieg/paardevlieg/horzelachtig geval heeft me 4 keer in m'n voeten gestoken tijdje terug, ik zie de plekken nog.
Is niet erger dan TS, want je hebt tenslotte 2 voeten en maar 1 buik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:57 schreef BlueMage het volgende:
Niet zeiken, zo'n steekvlieg/paardevlieg/horzelachtig geval heeft me 4 keer in m'n voeten gestoken tijdje terug, ik zie de plekken nog.
Natuurlijk alles wat ik meemaak is veul erger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:59 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik vroeg mij al af waar de eerste user bleef die het allemaal al erger heeft meegemaakt.
Jamaar jamaar ik loop toch niet op m'n buik!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is niet erger dan TS, want je hebt tenslotte 2 voeten en maar 1 buik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Natuurlijk alles wat ik meemaak is veul erger.
...om de waarheid te zeggen jeukte 't alleen behoorlijk, m'n ouders waren meer aan 't freaken zo van "kun je dood aan gaan" maar goed dit verpest de hele boodschap natuurlijk als blijkt dat 't allemaal helemaal niet ernstig was.
[..]
Jamaar jamaar ik loop toch niet op m'n buik!Nee, maar je voeten kan je even op een bankje laten rusten. Nou weet ik natuurlijk niet hoe TS eruit ziet, maar met de meeste buiken kan dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe het dan vanavond maar.. ik ben nu ook heel erg benieuwd...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:55 schreef Trannellius het volgende:
[..]
gaat lastig. Zit op mijn werk nu.
link?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:50 schreef wapwip het volgende:
[..]
JaZe laat regelmatig spullen vallen in de badkamer, hihihihihiih
![]()
Als ik vanavond niks beters te doen heb, maak ik speciaal voor jou een foto.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
Doe het dan vanavond maar.. ik ben nu ook heel erg benieuwd...
Duh..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als ik vanavond niks beters te doen heb, maak ik speciaal voor jou een foto.
(ga je nu de hele dag zenuwachtig deze pagina refreshen om te zien of ik aan het overdrijven ben geweest?)
Jij wilt per se foto's van een stuk behaarde borstkas met rode bulten?quote:
Met of zonder man-boobs?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij wilt per se foto's van een stuk behaarde borstkas met rode bulten?
Het is niet andersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jep dat willen wij.. anders is je verhaal nep en overdreven...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Arme vitesse-supportersquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:17 schreef NMGN23 het volgende:
Oplossing: Alles wat geel-zwart is, onmiddelijk doodslaan![]()
Speciaal voor haar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Die had ik wel, maar ze zijn nu bijna weg
Nee, meer voor mijzelf, omdat ik toendertijd net iets te 'mollig' werdquote:
ahaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, meer voor mijzelf, omdat ik toendertijd net iets te 'mollig' werd
Dat zou het zijn als ik beweerd had door een paar metalgangers neergestoken te zijn geweest met meerdere messteken, waarna ze bovenop mij een pit zouden bouwen en ik er enkel een hersenschudding aan had overgehouden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:19 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jep dat willen wij.. anders is je verhaal nep en overdreven...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat zou het zijn als ik beweerd had door een paar metalgangers neergestoken te zijn geweest met meerdere messteken, waarna ze bovenop mij een pit zouden bouwen en ik er enkel een hersenschudding aan had overgehouden.
Ja, maar dat is dus gewoon heel geloofwaardig en normaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:26 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat zou het zijn als ik beweerd had door een paar metalgangers neergestoken te zijn geweest met meerdere messteken, waarna ze bovenop mij een pit zouden bouwen en ik er enkel een hersenschudding aan had overgehouden.
Vrienden dreigden op een gegeven zonnige dag aan het strand om vochtige handdoeken om mij heen te wikkelen om te voorkomen dat ik uit zou drogen voordat de dierenambulance zou arriveren.quote:
Haha dikkertjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, meer voor mijzelf, omdat ik toendertijd net iets te 'mollig' werd
En idd.. die messteken en beschonken holenmensen is aan de orde van elke zaterdag avondquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:28 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus gewoon heel geloofwaardig en normaal
Het kutte was dat ik het zelf niet eens door had. Maar als ik nu foto's van 3-4 jaar geleden zie, krijg ik toch eenquote:
Post die foto's eens, misschien viel het wel meequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het kutte was dat ik het zelf niet eens door had. Maar als ik nu foto's van 3-4 jaar geleden zie, krijg ik toch eenop mijn gezichtje
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vrienden dreigden op een gegeven zonnige dag aan het strand om vochtige handdoeken om mij heen te wikkelen om te voorkomen dat ik uit zou drogen voordat de dierenambulance zou arriveren.
Trauma's zeg ik je
Bijen doen dat inderdaad, wespen gebruiken dat alleen maar als dekmantel om je ongestraft te kunnen prikken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:37 schreef Sweetness_E het volgende:
Ik haat wespen zo erg ,ben er allergisch voor. Ze zorgen natuurlijk net zo als de bijtjes wel voor de mooie bloemetjes en honing
nee, maar wel irritatiequote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:32 schreef jpg97 het volgende:
[ afbeelding ]
"aaaaawwkoetjie koetjie
"
Dus ook Roda JC supporters ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:17 schreef NMGN23 het volgende:
Oplossing: Alles wat geel-zwart is, onmiddelijk doodslaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |