meer water er in doenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:19 schreef Glennz het volgende:
Ik ben gisteren wezen te zwemmen en sindsdien ben ik aan een kant doof.
Ik kan met mijn rechteroor maar voor 40% horen. Ik weet dat het natuurlijk door het water komt, maar het is erg vervelend. Vannacht kon ik er bijna niet eens door slapen, omdat ik de hele tijd een ruis hoorde. Het voelt wel alsof er een soort druk op m'n oor zit. Maar er is nog geen verbetering sinds gisteren. Ik heb geprobeerd mijn neus en mn linkeroor dicht te knijpen, maar dat levert niets op. Wat zal ik doen.. een afspraakje bij de huisarts of nog even afwachten..?
Bij voorbaat dank.
Op je rechterbeen staan en dan springen en dan wel met je hoofd schuin (rechts..)....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:22 schreef Spittie het volgende:
Bij de huisarts je oor uit laten spuiten.
dat dus. ik heb hier ook wel eens last van na zwemmen of bijvoorbeeld na een vliegreis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:22 schreef Spittie het volgende:
Een grintpad is naderhand ook een pretje..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat dus. ik heb hier ook wel eens last van na zwemmen of bijvoorbeeld na een vliegreis.
loop je naar buiten bij de huisarts hoor je opeens de wind weer door de blaadjes waaien
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:22 schreef Spittie het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:02 schreef Glennz het volgende:
Ik had eerst van alles geprobeerd, maar niets leek te helpen. Totdat ik las dat ik m'n hoofd op een kussen kon gooien. Ik heb het een beetje anders gedaan, omdat ik een beetje spierpijn heb.
Ik heb m'n broertje mij laten slaan met een kussen. Hij mocht van mij zo hard slaan als hij wou. Zo'n kans krijgt hij natuurlijk maar eenmalig. Ik had het gevoel dat het wat los begon te komen. Toen heb ik de gootsteenontstop beweging-techniek toegepast. Dit heeft ervoor gezorgd dat het helemaal los kwam.
Vanochtend had ik nog een afspraak gemaakt bij de huisarts, maar dat is nu niet meer nodig. Ik kon dinsdag pas komen om m'n oor uit te laten spuiten, maar ik heb natuurlijk geen zin om het weekend door te komen met een half oor.![]()
De receptioniste van de huisarts gaf me nog een tip om slaolie te gebruiken. Ben ik ook nog speciaal naar het centrum geweest om dat te halen voor ¤1,50.
gootsteenontstoppen rulesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:02 schreef Glennz het volgende:
Ik had eerst van alles geprobeerd, maar niets leek te helpen. Totdat ik las dat ik m'n hoofd op een kussen kon gooien. Ik heb het een beetje anders gedaan, omdat ik een beetje spierpijn heb.
Ik heb m'n broertje mij laten slaan met een kussen. Hij mocht van mij zo hard slaan als hij wou. Zo'n kans krijgt hij natuurlijk maar eenmalig. Ik had het gevoel dat het wat los begon te komen. Toen heb ik de gootsteenontstop beweging-techniek toegepast. Dit heeft ervoor gezorgd dat het helemaal los kwam.
Vanochtend had ik nog een afspraak gemaakt bij de huisarts, maar dat is nu niet meer nodig. Ik kon dinsdag pas komen om m'n oor uit te laten spuiten, maar ik heb natuurlijk geen zin om het weekend door te komen met een half oor.![]()
De receptioniste van de huisarts gaf me nog een tip om slaolie te gebruiken. Ben ik ook nog speciaal naar het centrum geweest om dat te halen voor ¤1,50.
Moest hier best om lachen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:02 schreef Glennz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |