Dat kan ik dus niet doen want in principe doet hij niks verkeerds, hij is zogenaamd te gast bij verschillende mensen die in het huis wonen (Huis heeft 21 kamers)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:09 schreef Gabbylicious het volgende:
Wat dacht je van die kerel aangeven?
Hij heeft je laptop toch gejat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:12 schreef Karasta het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet doen want in principe doet hij niks verkeerds, hij is zogenaamd te gast bij verschillende mensen die in het huis wonen (Huis heeft 21 kamers)
Verder als ik dat doe zou ik de volgende dag in elkaar worden geslagen door 1 van zijn zoveel vrienden, en zou ik nooit meer mij eigen buiten in de stad kunnen vertonen.
(Stad waar ik woon is klein en iedereen kent elkaar)
Aaah Godwin's law arriveert vroeg in dit topic. Om je vraag te beantwoorden: Neen ik stem niet op hersenloze mensen. En rascist? Meh ik denk negatief over sommige mensen (en terecht) en positiever over anderen, maar dat maakt een mens nog geen rascist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:34 schreef Shivo het volgende:
@PS Je bedoelt dat je eigenlijk gewoon een racist bent? Zo iemand die een paar jaar terug nog CP'86 zou hebben gestemd?
OT: Je kamer op slot doen, niet opendoen als hij aanklopt, en proberen ergens anders te gaan wonen. Als je hem lang genoeg negeert, negeert hij jou vanzelf ook. Een keer NEE zeggen helpt ookt.
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:05 schreef Karasta het volgende:
Is er een manier dat ik versneld een huisje of iets anders kan krijgen of wat dan ook ?
Je eerste post is al verwijderd, maar je legde de link tussen een bruin kleurtje en bepaalde negatieve karakter eigenschappen. "Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens."quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Aaah Godwin's law arriveert vroeg in dit topic. Om je vraag te beantwoorden: Neen ik stem niet op hersenloze mensen. En rascist? Meh ik denk negatief over sommige mensen (en terecht) en positiever over anderen, maar dat maakt een mens nog geen rascist.
Tot slot: Met negeren kom je er niet, je moet voor jezelf opkomen als je dat niet doet dan blijven mensen over je heen lopen in deze maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |