abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72062227
4 jaar geleden toen ik net op mezelf ging wonen kwam ik in contact met een stel ongure types die zich ook in het desbetreffende huis woonden/kwamen.

Laten we 1tje voor anonimiteit redenen Ali noemen.
Ali was een jongen die niet in het huis woonde maar wel bijna elke dag kwam, hij was een hang persoon die met mensen snelle gespreken voerde en zorgde dat hij wel bij wie dan ook binnen kwam. Niemand zei ooit nee tegen Ali.

1x kwam hij rond 1 uur aan me deur staan kloppen bonken en schoppen tot ik open deed, toen ik open deed kwam hij gelijk binnen en zei dat hij ergens moest slapen.

Ik heb hem uitgelegd dat het niet bij mij kon maar hij bleef een half uur lang zeuren en doordat ik geen problemen wou liet ik hem slapen.

Volgende dag was mijn laptop gestolen, ik durfde geen aangifte te doen.
3 maanden later verhuisde ik naar een andere kamer en ik kon weer rustig wonen.
Ali is later opgepakt voor beroving met wapen bij een pizza koerier.

Nu woon ik in mijn 4e kamer in 4 jaar (heb mijn eigen nooit ingeschreven)
en wat denk je? Er komen 3 nieuwe mensen wonen en die kennen Ali en meer van dat soort hang jeugd/volwassenen (Ali is 25) Nu zit hij hier elke dag te hangen bij wie het ook kan en op dit moment zit hij ook in de kamer naast mij waar sinds 3 dagen de nieuwe ''hangplek'' is.

Ik ben bang dat hij mij komt lastig vallen om weet ik niet wat en voel me gewoon niet meer thuis of veilig. Ik ben niet een persoon om naar de politie te gaan of bij de huisbaas te klagen, en zeker niet bij Ali.

Hij kent de halve stad en zou er zeker voor zorgen dat ik in mekaar wordt geslagen / geintimideerd etc etc.

Ik wil volgende week als mij salaris binnen is mij eigen gaan inschrijven bij woon vereniging, want weer verhuizen is het enige oplossing zie ik. Helaas duurt huis krijgen hier ong een jaar en naar een nieuwe kamer gaan is ook geen oplossing want ik moet nog halve huur terug betalen aan de huurbaas (andere helft is vorig maand betaalt)

Is er een manier dat ik versneld een huisje of iets anders kan krijgen of wat dan ook ?
Ik ben echt radeloos en ook bang.
Steam id : Kim the boss.
pi_72062253
Wat dacht je van die kerel aangeven?
WOS'ser for life.
pi_72062277
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:09 schreef Gabbylicious het volgende:
Wat dacht je van die kerel aangeven?
Dat kan ik dus niet doen want in principe doet hij niks verkeerds, hij is zogenaamd te gast bij verschillende mensen die in het huis wonen (Huis heeft 21 kamers)

Verder als ik dat doe zou ik de volgende dag in elkaar worden geslagen door 1 van zijn zoveel vrienden, en zou ik nooit meer mij eigen buiten in de stad kunnen vertonen.

(Stad waar ik woon is klein en iedereen kent elkaar)
Steam id : Kim the boss.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:14:13 #4
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72062302
Ow wat misschien beter werkt is een assertiviteits cursus
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_72062309
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:12 schreef Karasta het volgende:

[..]

Dat kan ik dus niet doen want in principe doet hij niks verkeerds, hij is zogenaamd te gast bij verschillende mensen die in het huis wonen (Huis heeft 21 kamers)

Verder als ik dat doe zou ik de volgende dag in elkaar worden geslagen door 1 van zijn zoveel vrienden, en zou ik nooit meer mij eigen buiten in de stad kunnen vertonen.

(Stad waar ik woon is klein en iedereen kent elkaar)
Hij heeft je laptop toch gejat?

Anders ga je gewoon even een keertje goed praten met Ali. Gewoon er voor zorgen dat hij je niet meer lastigvalt. Laat hem andere mensen maar lastigvallen. Jij kan één van de vele zijn die hij met rust laat.
WOS'ser for life.
pi_72062421
@PS Je bedoelt dat je eigenlijk gewoon een racist bent? Zo iemand die een paar jaar terug nog CP'86 zou hebben gestemd?

OT: Je kamer op slot doen, niet opendoen als hij aanklopt, en proberen ergens anders te gaan wonen. Als je hem lang genoeg negeert, negeert hij jou vanzelf ook. Een keer NEE zeggen helpt ookt.
Jesus saves but death prevails.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:46:17 #7
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_72062457
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:34 schreef Shivo het volgende:
@PS Je bedoelt dat je eigenlijk gewoon een racist bent? Zo iemand die een paar jaar terug nog CP'86 zou hebben gestemd?

OT: Je kamer op slot doen, niet opendoen als hij aanklopt, en proberen ergens anders te gaan wonen. Als je hem lang genoeg negeert, negeert hij jou vanzelf ook. Een keer NEE zeggen helpt ookt.
Aaah Godwin's law arriveert vroeg in dit topic. Om je vraag te beantwoorden: Neen ik stem niet op hersenloze mensen. En rascist? Meh ik denk negatief over sommige mensen (en terecht) en positiever over anderen, maar dat maakt een mens nog geen rascist.
Tot slot: Met negeren kom je er niet, je moet voor jezelf opkomen als je dat niet doet dan blijven mensen over je heen lopen in deze maatschappij.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 02:53:27 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_72062470
Bullshit verwijderd.
pi_72062593
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:05 schreef Karasta het volgende:

Is er een manier dat ik versneld een huisje of iets anders kan krijgen of wat dan ook ?
Nee

Overigens moet je het gewoon negeren en de deur van je kamer niet open doen voor Ali. Eventueel een extra slot op de deur en zsm verhuizen.
pi_72062609
Is dit nou echt serieus?
Ik Denk Altijd Eerst Goed Na Voordat Ik Iets Stoms Zeg...
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 05:06:14 #11
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_72062613
Ik neem aan dat je in een studentenhuis woont? Ten eerste is het neit verstandig om in een groot huis met 21 (!) personen te gaan zitten, en ten tweede zie je bij een kijkavond toch wel wat voor volk er woont? Als ik jou was zou ik gewoon verhuizen naar een andere kamer in een normaal studentenhuis met 6 a 7 bewoners die allemaal studeren (lijkt mij dat in jouw huis meer dan de helft werkt). Dat geld met je huidige huisbaas regel je wel een andere keer, als Ali of Mohammed of Mustafa weer een laptop jat ben je meer kwijt.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_72062618
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 02:46 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Aaah Godwin's law arriveert vroeg in dit topic. Om je vraag te beantwoorden: Neen ik stem niet op hersenloze mensen. En rascist? Meh ik denk negatief over sommige mensen (en terecht) en positiever over anderen, maar dat maakt een mens nog geen rascist.
Tot slot: Met negeren kom je er niet, je moet voor jezelf opkomen als je dat niet doet dan blijven mensen over je heen lopen in deze maatschappij.
Je eerste post is al verwijderd, maar je legde de link tussen een bruin kleurtje en bepaalde negatieve karakter eigenschappen. "Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het vaststellen of veronderstellen van karaktereigenschappen, fysieke capaciteiten en geestelijke vermogens."
Jesus saves but death prevails.
pi_72062623
Hoe zit t met je 21 huisgenoten ? allemaal bang?
Ik vind t niet raar dat je niet de politie of huisbaas hiervan op de hoogte stelt , zou ik t ook liever op FOK! vragen , maar ja , het maakt denk ik wel verschil of jij de enige bent in dat huis die bang voor m is , want als dat zo is zit t probleem misschien bij jou , en zul het misschien meenemen als je verhuist.
In dat geval kun denk ik de confrontatie niet gauw genoeg aangaan , dan heb je dat eindelijk gehad .
Dan heb je gemerkt dat [tegeltjeswijsheid] :
EEN MENS LIJDT MEESTAL NOG HET MEEST AAN HET LIJDEN DAT HIJ VREEST.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_72063155
dit meen je toch niet serieus he?
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:27:08 #15
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72063211
Kom op zeg een beetje voor jezelf opkomen mag best hoor. Gewoon niet open doen, niet binnen laten en gewoon een keer nee zeggen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')