Twee blikken voor 1 euro! Bij de C1000!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Met bier
* remlof schrijft knakworsten op boodschappenlijstje voor morgen
jij komt ook echt het huis nog uit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Met bier
* remlof schrijft knakworsten op boodschappenlijstje voor morgen
Ik lus alles wel, behalve Bavariaquote:
Ik dacht, nu barst de bierdiscussie los.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:12 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Ik lus alles wel, behalve Bavaria
Heineken
Grolsch
Amstel
Dommelsch
Herog Jan
Mijn supermarkt op 150 meter van mijn voordeurquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Twee blikken voor 1 euro! Bij de C1000!
Ja, naar m'm C1000quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jij komt ook echt het huis nog uit?
was nog aan het edittenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:13 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ik dacht, nu barst de bierdiscussie los.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:12 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Liefst : (willekeurige volgorde)
Heineken
Grolsch
Amstel
Dommelsch
Herog Jan
Warsteiner
Maar vooral: Belgische bieren (abdij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Deze man begrijpt t.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:12 schreef BrokenBond het volgende:
[..]
Liefst : (willekeurige volgorde)
Heineken
Grolsch
Amstel
Dommelsch
Herog Jan
Warsteiner
Maar vooral: Belgische bieren (abdij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Nee, maar wel leuke allochtone kassameisjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zelfscankassa's?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:02 schreef BrokenBond het volgende:
Tuurlijk, in een glas is alles lekkerder maar een koud blik bler zou ik echt nooit weigeren hoor![]()
+handig mee te nemen. (sixpack) Smaak is prima!
Bier![]()
Bier in glas![]()
Bier in fles![]()
Bier in blik
Bier in tap
Ja, maar jij hebt sowieso geen smaak.quote:
Die mogen geen knakworstjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuke allochtone kassameisjes
Heb je m al eens geproefd dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt sowieso geen smaak.
Ik drink ook veel liever koffie uit een kop dan uit een glas of een plastic bekertje. Sterker nog, ik heb het liefste een mok met een bepaalde randdiktequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:12 schreef Demophon het volgende:
Grapping, ergens helemaal eens met TS!
Waarom is "bier in blik" somehowe minder lekker dan "bier in glas"?? De meeste kunnen dit beamen
Goeie vraag voor in Quest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |