Ja maar ik wou nog van alles doen die avondquote:
Ligt er maar net aan hoe lang ze al zitten.quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gea, zerker met een pittig vlot kapsel.
rood geverfdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gea, zerker met een pittig vlot kapsel.
Ja idd, en dan nog ff wat bedenken om over te hebben ofzo en als ze dan EINDELIJK gaan moet Gea nog snel ff plassenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:56 schreef EvanStone het volgende:
Mensen die blijven praten bij het weggaan, net zo erg.
Zoon van 11 naar bed brengen..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Pff erruggggg...had ooit een saailing op bezoek waarvan ik dacht..GA WEG AUB!
Maar ja telepathisch gewoonweg totaal onbereikbaar tuurlijks...
Nou toen verzon ik de smoes dat ik mijn zoon van 11 naar bed moest brengen en dat dit nog heeeeeeeeel errug lang zou duren dussssss
kssjttttttttttttt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:00 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zoon van 11 naar bed brengen..moet je wel een hele kankerdebiel zijn om dat te geloven.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:53 schreef Mopst3r het volgende:
ja maar kleine bas slaapt nu net zo lief in de hondenmand...
Kan moeilijk zeggen dat ik wilde gamen, fappen en shoarma gaan halen hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:08 schreef jordeeeh het volgende:
Nouja, op zich een goed teken toch, dat ze zolang willen blijven.
En je kan natuurlijk altijd zeggen dat je eigenlijk nog andere plannen had.
Ja, dat hoef je er dan ook niet bij te zeggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Kan moeilijk zeggen dat ik wilde gamen, fappen en shoarma gaan halen he
Nee maar die mensen zijn altijd zo nieuwsgierigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je er dan ook niet bij te zeggen
Nou dan verzin je toch wat anders?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
qftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:56 schreef EvanStone het volgende:
Mensen die blijven praten bij het weggaan, net zo erg.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:53 schreef Mopst3r het volgende:
ja maar kleine bas slaapt nu net zo lief in de hondenmand... etc
Goeiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:17 schreef Catch22- het volgende:
Louis en Gea zijn je oom en tante? lol, kleine wereld man!
shoarma halen zou ik idd weglaten anders willen zij ook natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik zou fappen ook weglaten, anders willen zij ook natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:20 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
shoarma halen zou ik idd weglaten anders willen zij ook natuurlijk
LOLquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:10 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hey family on fok?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:17 schreef Catch22- het volgende:
Louis en Gea zijn je oom en tante? lol, kleine wereld man!
Mss is Gea wel nog pittiger dan je denkt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:21 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik zou fappen ook weglaten, anders willen zij ook natuurlijkwordt het wel een leuk fapfestijn
Ik vind zoiets juist nooit een probleem, gezellig toch? Of je hebt kutvrienden, kan ookquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Laatst waren hier wat vrienden logeren, beetje gamen en films kijken enzo, en 1 gast verwachtte gewoon dat hij hier de volgende dag 's avonds kon blijven eten, en dat zijn ouders dat ook verwachtten. Uiteindelijk heb ik hem in zijn nek gestoken met een mes, en toen ging hij wel weg.
Je moet ook niet op je bord eten gaan zittenquote:Op maandag 24 augustus 2009 03:04 schreef sanderman112 het volgende:
Ze blijven plakken aan het gekookte sperma
quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Laatst waren hier wat vrienden logeren, beetje gamen en films kijken enzo, en 1 gast verwachtte gewoon dat hij hier de volgende dag 's avonds kon blijven eten, en dat zijn ouders dat ook verwachtten. Uiteindelijk heb ik hem in zijn nek gestoken met een mes, en toen ging hij wel weg.
Tuurlijk wel gezellig, maar hij drong zichzelf helemaal op, en we hadden sowieso al patat gehad in een cafetaria. En na 20 uur binnen 5 meter van hem te zijn vond ik het wel genoegquote:Op maandag 24 augustus 2009 03:03 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik vind zoiets juist nooit een probleem, gezellig toch? Of je hebt kutvrienden, kan ook
hoe ken je nou vandaag je familie hebben gezien terwijl ze om half 10 kwamen? Bij mij moet het vandaag nog 9.30 wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:53 schreef Mopst3r het volgende:
Wat heb ik daar een hekel aan zeg, komen vandaag me oom en tante weer op bezoek met hun 2 zoontjes, nouja 'leuk' dan maar willen ze zoals altijd vroeg weg... blijven ze alsnog tot half 10
Ja maar er moest nog koffie gedronken worden, foto's gekeken, naar de wc, papje eten, ja maar kleine bas slaapt nu net zo lief in de hondenmand... etc
Klacht: Louis en Gea die te lang blijven plakken
Echt zo'n typische "volkszangers"quote:
Daar houdt jou soort volk toch van?quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Echt zo'n typische "volkszangers"
Mijn oom en tante hebben ook zoiets. Daar komt regelmatig een overbuurvrouw op bezoek waar ze een vreselijke hekel aan hebben. Nu hebben ze voortaan de poort op slot, en als ze haar aan zien komen verstoppen ze zich achter de bankquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:28 schreef sbk het volgende:
echt een terechte klacht! zo komt er bij mij elke week tering irritante bezoek en ze blijven altijd heel lang![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:18 schreef Samcali het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben ook zoiets. Daar komt regelmatig een overbuurvrouw op bezoek waar ze een vreselijke hekel aan hebben. Nu hebben ze voortaan de poort op slot, en als ze haar aan zien komen verstoppen ze zich achter de bank
Nou maar da's toch geen oplssing? Die mensen moeten gewoon tegen de overbuurvrouw zeggen dat ze geen behoefte hebben aan haar bezoek.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:18 schreef Samcali het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben ook zoiets. Daar komt regelmatig een overbuurvrouw op bezoek waar ze een vreselijke hekel aan hebben. Nu hebben ze voortaan de poort op slot, en als ze haar aan zien komen verstoppen ze zich achter de bank
Je visite blijft 7 dagen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:05 schreef Sesamstratjee het volgende:
Nog best vroeg
record bij ons thuis
7 dagen logeren
Dus niet gaan dom doen over niet eens ene hele dag
LOLquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:53 schreef MacorgaZ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |