Ja, hij heeft wel een jaar weg genuanceerd.quote:
Ja, en Zlatan in exact dezelfde periode. Doelpunt dat hij tegen NAC maakte zorgde voor een stroomversnelling. Mendes die 3 keer weg gekapt werd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verassend. Zlatan, Klaas-Jan en Wesley zeiden hetzelfde.
quote:
+30 miljoen en ik zou akkoord gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ruilen voor Benzema, Van der Vaart
Zlatanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Zlatan in exact dezelfde periode. Doelpunt dat hij tegen NAC maakte zorgde voor een stroomversnelling. Mendes die 3 keer weg gekapt werd.²
Net zo goed? Suarez is een klasse beter dan Ibrahimovic durf ik wel te zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zlatan![]()
![]()
Durven we al te zeggen dat Suarez net zo goed is!?
Qua scorend vermogen zelfs beterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zlatan![]()
![]()
Ik zou van de LSD afblijven als ik jou wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net zo goed? Suarez is een klasse beter dan Ibrahimovic durf ik wel te zeggen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:42 schreef ASroma het volgende:
suarez die komt morgen niet trainen, die wil een transfer afdwingen, desnoods een arbitragezaak.
Nee, echt niet. Ik moet wel zeggen dat hij minder een speeltuin voetballer is geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Zlatan in exact dezelfde periode. Doelpunt dat hij tegen NAC maakte zorgde voor een stroomversnelling. Mendes die 3 keer weg gekapt werd.²
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
\quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik moet wel zeggen dat hij minder een speeltuin voetballer is geworden.²
Begin was ook niet goed natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Typisch Nederlands, 5-0 winnen, en dan toch nog vragen "waarom het zo stroef begon".²
Zlatan had veel 'trekjes'. Hij had een paar geniale momenten maar ook heel veel momenten dat je dacht:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zou van de LSD afblijven als ik jou was.
Nee, maar ik durf wel te zeggen dat hij beter kan worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Idd, wat een zin was dat!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
Aad de Mos: Jol houdt van jonge jongens, jonge.. jonge gastjes, zoals De Jong die is ook jong...
Beide komen niet, voor 110% zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
+30 miljoen en ik zou akkoord gaan.
Inderdaad, dit Ajax is wel erg afhankelijk...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:01 schreef Dvm86 het volgende:
Het is beangstigend om te bedenken wat er terecht moet komen van dit team als Suarez op de valreep verkocht wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |