Ik vond het verschil van niveau van Bratislava veel opvallender (negatief) dan dat Ajax zoveel sterker was de 2e helft.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Dit is je herstellen van een zwak begin Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg het maar jongens..
Gaat Luis weg?
Ja, dat gebeurd in Alkmaar niet nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zou eisen als club dat de fans niet half naakt in het stadion mogen staan..
Trek jij je broek nu maar uit en ga ff lekker rukken op Wielaertquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef Barca het volgende:
Donald! 5 - 0. Vertonghen opbouwend goed?!
Waarom?!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
Vertonghen mag wmb wel in het Centrum blijven staan.
Ganz geilquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef StarGazer het volgende:
Hoe die aanval op het eind werd opgezet. Damn
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Trek jij je broek nu maar uit en ga ff lekker rukken op Wielaert
Zou kunnen, wellicht dat Trabelsi destijds is wezen buurten in de Bijlmer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Chadi het volgende:
Is die Donald niet het zoontje van Trabelsie?
ik moest even lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:39 schreef -Willempie- het volgende:
Wielaert had het ook in deze wedstrijd goed gedaan hoor.
Qua motoriek, mimiek en taalkunde zijn het echt klonen van Babel, Ryan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef dronkeykong het volgende:
Donald, Zeegelaar mooi om te zien
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou kunnen, wellicht dat Trabelsi destijds is wezen buurten in de Bijlmer.²
De kans neemt dagelijks toe. Ik neig toch echt naar een ja nu. Een Zlatannetjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg het maar jongens..
Gaat Luis weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |