Ja, hij heeft wel een jaar weg genuanceerd.quote:
Ja, en Zlatan in exact dezelfde periode. Doelpunt dat hij tegen NAC maakte zorgde voor een stroomversnelling. Mendes die 3 keer weg gekapt werd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verassend. Zlatan, Klaas-Jan en Wesley zeiden hetzelfde.
quote:
+30 miljoen en ik zou akkoord gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ruilen voor Benzema, Van der Vaart
Zlatanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Zlatan in exact dezelfde periode. Doelpunt dat hij tegen NAC maakte zorgde voor een stroomversnelling. Mendes die 3 keer weg gekapt werd.²
Net zo goed? Suarez is een klasse beter dan Ibrahimovic durf ik wel te zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zlatan![]()
![]()
Durven we al te zeggen dat Suarez net zo goed is!?
Qua scorend vermogen zelfs beterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zlatan![]()
![]()
Ik zou van de LSD afblijven als ik jou wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Net zo goed? Suarez is een klasse beter dan Ibrahimovic durf ik wel te zeggen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:42 schreef ASroma het volgende:
suarez die komt morgen niet trainen, die wil een transfer afdwingen, desnoods een arbitragezaak.
Nee, echt niet. Ik moet wel zeggen dat hij minder een speeltuin voetballer is geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, en Zlatan in exact dezelfde periode. Doelpunt dat hij tegen NAC maakte zorgde voor een stroomversnelling. Mendes die 3 keer weg gekapt werd.²
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
\quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik moet wel zeggen dat hij minder een speeltuin voetballer is geworden.²
Begin was ook niet goed natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Typisch Nederlands, 5-0 winnen, en dan toch nog vragen "waarom het zo stroef begon".²
Zlatan had veel 'trekjes'. Hij had een paar geniale momenten maar ook heel veel momenten dat je dacht:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zou van de LSD afblijven als ik jou was.
Nee, maar ik durf wel te zeggen dat hij beter kan worden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Idd, wat een zin was dat!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef DJ_Ryow het volgende:
Aad de Mos: Jol houdt van jonge jongens, jonge.. jonge gastjes, zoals De Jong die is ook jong...
Beide komen niet, voor 110% zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
+30 miljoen en ik zou akkoord gaan.
Inderdaad, dit Ajax is wel erg afhankelijk...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:01 schreef Dvm86 het volgende:
Het is beangstigend om te bedenken wat er terecht moet komen van dit team als Suarez op de valreep verkocht wordt.
Wel grappig dat er af en toe kritiek is dat Sulejmani maar 1 seizoen top was en dat hij dus te snel of in ieder geval voor te veel gehaald is, en dat er dan wel zoveel mensen Honda bij Ajax willen zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:01 schreef Dvm86 het volgende:
AtoubaEn wat werden die paar weinigen aangevallen toen we niet blij waren met de komst van deze clown. Het had ook zomaar 0-2 kunnen zijn door zijn toverkunsten. Had toch liever de gok gewaagd met Obradovic.
Rommedahl
Het is beangstigend om te bedenken wat er terecht moet komen van dit team als Suarez op de valreep verkocht wordt.
Fingers crossed dat Honda en een extra aanvaller aangetrokken worden.
Neequote:
Ik denk dat Cruijff hem nu de hemel inprijst, gezien het belang van Zlatan voor Barcelonaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zlatan had veel 'trekjes'. Hij had een paar geniale momenten maar ook heel veel momenten dat je dacht:
Cruijff zei het een keer: "Hij heeft een goeie techniek voor een slechte speler en een slechte techniek voor een goeie speler."
Suarez vind ik echt een stuk beter dan Zlatan, maar dat is gewoon mijn mening, klaar.
Bij gebrek aan een professionele scouting moet je wat. En een eventueel bod van 6 miljoen voor Honda vind ik proportioneel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:04 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Wel grappig dat er af en toe kritiek is dat Sulejmani maar 1 seizoen top was en dat hij dus te snel of in ieder geval voor te veel gehaald is, en dat er dan wel zoveel mensen Honda bij Ajax willen zien.
Ja, wat had die jongen het druk met de amateurs uit Bratislavaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef Pedroso het volgende:
Overigens speelde Atouba na zijn slechte begin een goede wedstrijd. Werd een beetje moe van die Driessen die hem constant aan het afzeiken was.
Dan geen Suarez. Of 75+.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niemand gaat van Real naar Ajax.
Ze winnen 5-0 en meteen een grote bek, ''de amateurs uit Bratislava''quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, wat had die jongen het druk met de amateurs uit BratislavaDude hoe kom je dat zeggen? Hij had vrijwel niets te doen...
Honda is ook erg belangrijk voor VVV, 30 miljoen dan maar?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan geen Suarez. Of 75+.
Hij is TE belangrijk. Gewoon de hoofdprijs vragen.. Benzema leverde al 35 op en die was lang niet zo belangrijk.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zlatan houdt t al verschrikkelijk lang vol. Hij is gewoon compleet. Met Suarez moeten we t nog zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Qua scorend vermogen zelfs beter
Hij gaat nu niet, ik ben alleen bang dat hij in de winter gaatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan geen Suarez. Of 75+.
Hij is TE belangrijk. Gewoon de hoofdprijs vragen.. Benzema leverde al 35 op en die was lang niet zo belangrijk.
Uhm...Atouba was toch ook dramatisch de 1e 45 minutenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:05 schreef Pedroso het volgende:
Overigens speelde Atouba na zijn slechte begin een goede wedstrijd. Werd een beetje moe van die Driessen die hem constant aan het afzeiken was.
bij wijze van natuurlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:08 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Ze winnen 5-0 en meteen een grote bek, ''de amateurs uit Bratislava''![]()
![]()
10 miljoen voor vvv is ongeveer hetzellfde als 75 voor Ajaxquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:08 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Honda is ook erg belangrijk voor VVV, 30 miljoen dan maar?
Onzin, alsof je in Nederland niks kan leren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, maar ik durf wel te zeggen dat hij beter kan worden.
Maar dan moet hij wel weg.
Dat zeg ik niet, maar als hij Zlatan wil benaderen, dan moet hij naar een veel sterkere competitie.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Onzin, alsof je in Nederland niks kan leren.
Precies. Suarez moet effectiever worden, dat vond ik hem nogal kenmerken - het gebrek aan effectiviteit. Dit seizoen lijkt dat helemaal goed te komen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Onzin, alsof je in Nederland niks kan leren.
Jij bent wel blij met Atouba zeker, aangezien je zo op negers geilt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Rutte:"...verkeerd ingelezen."²
Let trouwen wel op dat vvv een van de weinige clubs in nederland is die hun zaken goed en finacieleop orde heeftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
10 miljoen voor vvv is ongeveer hetzellfde als 75 voor Ajax.
Heb nog te weinig gezien van hem. Zijn onderstel is wel van Duitse makelij: degelijk dus. Bougies lijken geïmporteerd uit Frankrijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:12 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij bent wel blij met Atouba zeker, aangezien je zo op negers geilt.
Budget van Olympique Lyon is maar 3 keer zo groot ofzo (kan meer of minder zijn, ik maak maar een schattingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
10 miljoen voor vvv is ongeveer hetzellfde als 75 voor Ajax.
Ja, de Mos lijkt me echt zo'n ongetrouwde kerel die regelmatig gaat buurten in Zuid-Amerika: om te "scouten".quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:14 schreef J.Herrer het volgende:
Bansheeboy, kan je niet je stekker uit je pc trekken ofzomet je wazige geleuter
![]()
²
Ik persoonlijk zou liever een Mister Ajax willen worden of bij een andere club waarvan ik zou houden maar vrees dat ie voor t geld en de roem gaatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als hij Zlatan wil benaderen, dan moet hij naar een veel sterkere competitie.
Als ik hem was geweest was ik mister Groningen geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou liever een Mister Ajax willen worden of bij een andere club waarvan ik zou houden maar vrees dat ie voor t geld en de roem gaat
een vieze realist?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef Gratau het volgende:
Suarez, wat een man![]()
als hij komende dagen blijkt weg wilt te gaan op een mooi bod, is het egt een vieze vieze
Ik had echt een gruwlijke hekel aan jou altijd, maar sinds vandaag mag ik je wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, de Mos lijkt me echt zo'n ongetrouwde kerel die regelmatig gaat buurten in Zuid-Amerika: om te "scouten".²
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, de Mos lijkt me echt zo'n ongetrouwde kerel die regelmatig gaat buurten in Zuid-Amerika: om te "scouten".²
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb nog te weinig gezien van hem. Zijn onderstel is wel van Duitse makelij: degelijk dus. Bougies lijken geïmporteerd uit Frankrijk.²
Goudquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik waardeer je inzet, maar je begint nu echt te overdrijven. Heb je niet gezien hoe zwak de tegenstander was? Suarez is een wereldvoetballer, wat mij betreft, maar was hij volgens jou gisteren ook 50+ waard? Dat zijn Kaka achtige bedragen. Joule.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef J.Herrer het volgende:
Voor minder dan 50 miljoen doet Ajax hem echt niet weg, zeker niet 1 of 2 dagen voor de deadline
Ik heb jou altijd al gemogen, echt. Heb vooralsnog aan weinig tot geen users een hekel. Overal in den lande word ik goed behandeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had echt een gruwlijke hekel aan jou altijd, maar sinds vandaag mag ik je wel.
Als die president van Real een bad hair day heeft weet je t nooit natuurlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik waardeer je inzet, maar je begint nu echt te overdrijven. Heb je niet gezien hoe zwak de tegenstander was? Suarez is een wereldvoetballer, wat mij betreft, maar was hij volgens jou gisteren ook 50+ waard? Dat zijn Kaka achtige bedragen. Joule.²
In een winderige bui is hij inderdaad tot veel (lees: het onmogelijke) in staat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Als die president van Real een bad hair day heeft weet je t nooit natuurlijk
Minimaal inderdaad.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:32 schreef Scorpie het volgende:
30 Miljoen moet je minstens voor hem vangen. Voor minder ben je bestolen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd al gemogen, echt. Heb vooralsnog aan weinig tot geen users een hekel. Overal in den lande word ik goed behandelt.²
quote:
Nu wel jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]In mijn post staat daar een d.
²
We hebben te vaak gezien dat een speler alsnog weg ging, dus we moeten het met hope doen. Ja, in het Engels, omdat hij wellicht naar Man U gaat.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:35 schreef Kluivert-Ronaldo het volgende:
Het kan verdomd raar lopen in de voetballerij. Hij zegt wel ontzettend zeker dat hij blijft, maar ik moet het echt nog zien.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]In mijn post staad daar een d.
²
Precies. Dat bedoel ik. Maar dat laatste gaat denk ik niet gebeuren. Dat niveau zal Ajax zeker niet krijgen. Als hij weggaat binnen de sluiting van de transfermarkt, ( en ik hou er toch wel rekening mee ) dan zal er vast wel iemand anders opstaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We hebben te vaak gezien dat een speler alsnog weg ging, dus we moeten het met hope doen. Ja, in het Engels, omdat hij wellicht naar Man U gaat.
Lol, Ajax zonder de Saur is een veredelde Vitesse of Nec.²
Zo had PSV Gomes, zo heeft Ajax Suarez. Het steunen op individuen is het enige wat de Hollandse clubs rest dezer dagen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lol, Ajax zonder de Saur is een veredelde Vitesse of Nec.
Heb alle 3 de topics over de wedstrijd eens teruggelezen en ik wil jou graag nomineren voor kneus van de wedstrijd.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Heb alle 3 de topics over de wedstrijd eens teruggelezen en ik wil jou graag nomineren voor kneus van de wedstrijd.
Wat ben jij een hopeloze zak stront. Ga ergens anders je bijtende frustratie uiten.
Noem eens andere helden buiten Maradona van het WK - 86 van Argentinië ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Zo had PSV Gomes, zo heeft Ajax Suarez. Het steunen op individuen is het enige wat de Hollandse clubs rest dezer dagen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef RijstNatie het volgende:
Suarez, het lachertje van de eredivisie..
volgend jaar gaat tie voor 2 miljoen weg, meer krijg je er niet voor
Gullit vertrok bij PSV. Iedereen in rep en roer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Lol, Ajax zonder de Saur is een veredelde Vitesse of Nec.²
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef RijstNatie het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Sinds de Saur in Nederland voetbalt is hij elk jaar steeds beter geworden. Vorig jaar had hij erg veel penalty's nodig om tot 22 doelpunten te komen, in tegenstelling tot bv. de Moun die er meer maakte, zonder penaltys. Ik denk dat hij naar videomateriaal van de Moun heeft gekeken, dat kun je zien aan de (vernieuwde) looplijnen van de Saur.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef RijstNatie het volgende:
Je hebt het er maar druk meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Heb alle 3 de topics over de wedstrijd eens teruggelezen en ik wil jou graag nomineren voor kneus van de wedstrijd.
Wat ben jij een hopeloze zak stront. Ga ergens anders je bijtende frustratie uiten.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:45 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Reageer gewoon niet op dat zieltje, want het enige wat die persoon wil is aandacht. Triest, maar waar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Sinds de Saur in Nederland voetbalt is hij elk jaar steeds beter geworden. Vorig jaar had hij erg veel penalty's nodig om tot 22 doelpunten te komen, in tegenstelling tot bv. de Moun die er meer maakte, zonder penaltys. Ik denk dat hij naar videomateriaal van de Moun heeft gekeken, dat kun je zien aan de (vernieuwde) looplijnen van de Saur.
Hij maakt stappen. Ik hoop dat bij Man U gaat spelen. Dank je voor je mening.²
Als jij mijn geslachtsdeel in de mond hebt, praat je exact zoals Rutte.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:48 schreef RijstNatie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |