Als je foto's post dan kunnen wij kijken of het nog goedkomt met jouquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:16 schreef Tamashii het volgende:
Ja zoiets heb ik ook altijd gehad.
Maar ze doen het nog steeds hoor!
Zeggen ze bijvoorbeeld dat Sinterklaas nu in het dorp is. Ik geloof het.
Of ze zeggen dat de bakker om half 1 vanacht open is. Ik geloof het.
Of ze zeggen dat er morgen een hittegolf komt. Ik geloof het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet leukquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:17 schreef Tree het volgende:
Nou, ik vond het wel leuk hoor. Vooral die keer dat ik je wijsmaakte dat ik dood was en je me geloofde xd.
Foei. Niet lief.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:18 schreef Tamashii het volgende:
Zie je. Jij bent hier het pure voorbeeld van misbruik..
Elke keer weer hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is niet leuk..
Ik spreek uit ervaring
Ik stond naast haarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is niet leuk..
Ik spreek uit ervaring
u_u ???quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:23 schreef Dqod het volgende:Je moet ook niet te hard slaan eh Tamashii..
En Tree, nie meer doen..
Gwoon een beetje lief zijn voor mekaar u_u
Als hij/zij tenminste van tevoren niet bij het oversteken van een weg is platgereden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:30 schreef kabelhaspel het volgende:
Het lijkt me tof om een klein kind aan te leren dat links rechts is en rechts links en dan als hij/zij volwassen is te zien hoe makkelijk of moeilijk te af te leren valt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |