quote:
dankje heb het even nodigquote:
nee helemaal niksquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
![]()
en hoe gaat het met mijn losbandige schatje, nog dingen gedaan die niet mogen
jajaja ik geloof jequote:
nee het is vakantie tijd dus dat duurt wel even, dus ik rij nu in de auto van R en die van mij vaderquote:
En die hebben een grotere bovemhoogtevrijheid ? (is dat wel een bestaand woord ?)quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee het is vakantie tijd dus dat duurt wel even, dus ik rij nu in de auto van R en die van mij vader
inderdaad ik begon helemaal te zweten en te trillenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat moet jij afgezien hebben toen zaterdag en zondag fok eruit lag
daar zat je vrijdag ook al, toen jij niet mijn wijze raad opgevolgd had om naar Priscilla te kijkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad ik begon helemaal te zweten en te trillen![]()
Nee, heb achter de 360 gezeten
Die van mijn vader wel denk ik, die van R zal ongeveer hetzelfde zijn. Hee ik weet niet zoveel van auto's. Maar voor het strand heb ik nu ook de Jeep hiernaar Lisboa geredenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En die hebben een grotere bovemhoogtevrijheid ? (is dat wel een bestaand woord ?)
kortom die staan hoger op hun wielen dan die van jezelf ?
wat ben je toch een raar jongen. Het hele weekend spelletjes spelelnquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad ik begon helemaal te zweten en te trillen![]()
Nee, heb achter de 360 gezeten
daarom was je vorige week zo veel afwezigquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die van mijn vader wel denk ik, die van R zal ongeveer hetzelfde zijn. Hee ik weet niet zoveel van auto's. Maar voor het strand heb ik nu ook de Jeep hiernaar Lisboa gereden
en strand is tegenwoordig een gevaarlijk gebied in Portugalquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Die van mijn vader wel denk ik, die van R zal ongeveer hetzelfde zijn. Hee ik weet niet zoveel van auto's. Maar voor het strand heb ik nu ook de Jeep hiernaar Lisboa gereden
Ook in Hoek van Hollandquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en strand is tegenwoordig een gevaarlijk gebied in Portugal
ja ik was in het huis in Alentejoquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom was je vorige week zo veel afwezig![]()
![]()
![]()
Algarvequote:Op maandag 24 augustus 2009 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en strand is tegenwoordig een gevaarlijk gebied in Portugal
Je hebt wel het goede evenement gekozen om mee te draaienquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:16 schreef Peter het volgende:
Weer thuis van lowlands, morgen vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |