het was een gezamelijke act in de alphaquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar is je eigen act/performance ook goed gegaan?
en zijn daar ook opnames van ?
en mocht je je artiestenkleding ook naderhand houden
henk huppelschoten deed vroeger het weer bij Omroep Brabantquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ken Henk huppelschoten niet, maar ik weet wel dat dat optreden, voor mij het gaafste optreden was wat ik ooit gegeven heb.
Wat een kick, wat heb ik genoten, tot tranen toe zelfs bij de finale, thank you for the music.
En gelukkig was ik niet de enige fokker die het niet droog wist te houden![]()
Als er 20.000 mensen voor je staan te springen terwijl jij op het hoofdpodium killing in the name of aan het zingen bent.
WAT EEN KICK!!!
in het voorste vak, ik heb hem zien staan, en ik heb me laten influisteren dat hij dus ook een traantje moest wegpinken en daarvan moet ik nu nog een traantje wegpinken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
henk huppelschoten deed vroeger het weer bij Omroep Brabant
http://images.google.nl/images?hl=nl&num=10&as_epq=henk+huppelschoten&as_oq=&as_eq=&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&as_rights=&safe=images&q=%22henk+huppelschoten%22&um=1&ie=UTF-8&ei=8ZWSSrzNCcnb-Qat7PHyDQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5weer
en dat van die Kick was zeer goed te zien op TV
stond Ang3l en kornuiten ook bij je in de tent te kijken ?
Hij heeft naderhand ook nog ergens gedichten voorgedragenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in het voorste vak, ik heb hem zien staan, en ik heb me laten influisteren dat hij dus ook een traantje moest wegpinken en daarvan moet ik nu nog een traantje wegpinken.
Je moet stevig in je schoenen staan merk ik wil je dit soort ervaringen kunnen verwerken/
thanx! want op uitzending gemist staat er veel over Lowlands.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:38 schreef Stroekie het volgende:
uitzending was afgelopen zaterdag op zondag nacht tussen 0.45 en 1.15 uur op Ned 3
ja hallo kun je niet even het precieze moment linken, ik ben te lui om te zoekenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je best
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=1334&md5=98f1744f5c9084204cb9ae60c7cd1f35&sq=lowlands+2009
ik heb gezocht maar me vooralsnog nergens terug kunnen vinden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe je best
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/search?serID=1334&md5=98f1744f5c9084204cb9ae60c7cd1f35&sq=lowlands+2009
onder andere deze vanaf minuut 14quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hallo kun je niet even het precieze moment linken, ik ben te lui om te zoeken
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10005628&md5=ab0beadebc0ce948f830e6588fa0d286quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb gezocht maar me vooralsnog nergens terug kunnen vinden.
Ang3l zal wel weer zeggen dat ik niet KAN zoeken..
TMM maakt deel uit van het koor in die witte gewaden met een fel groene bril en rood haar dat lekker eigenwijs gestyled isquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja hallo kun je niet even het precieze moment linken, ik ben te lui om te zoeken
maar dat is niet zijn solo performance ?quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
TMM maakt deel uit van het koor in die witte gewaden met een fel groene bril en rood haar dat lekker eigenwijs gestyled is
daar heb ik nog niets van gezienquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
maar dat is niet zijn solo performance ?
het is niet mijn ding zie ik al, maar kan best begrijpen dat sommige het leuk vindenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heb ik nog niets van gezien
maar deze is al gaaf op zich duurt een half uur en zie die mensen een genieten van een bomvolle tent met publiek dat dolenthousiast wordt van Waa Waa Waa Waanzinnig gedroomd
en dus was er helemaal niks, je hebt er maar 1 nodig hoorquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ging wel, was rustig in de stad
quote:Op maandag 24 augustus 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heb ik nog niets van gezien
maar deze is al gaaf op zich duurt een half uur en zie die mensen een genieten van een bomvolle tent met publiek dat dolenthousiast wordt van Waa Waa Waa Waanzinnig gedroomd
Tis wel assen he, en ik ben sowieso niet opzoekquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en dus was er helemaal niks, je hebt er maar 1 nodig hoor
Arabische muziek en gedeeltelijke franse tekst niks met Spaans te makenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
veel folk invloeden dit jaar op Lowlands
enkele van mijn favoriete, waren deze
SPAANS:
quote:
Spaanse kermismuziek een beetje jaquote:
quote:
Beirut Nantes de laatste keer dat ik keek lgen die niet in Spanje en de muziek heeft er ook niet veel mee te maken, meer frans denk ikquote:
fout of niet fout doet hier in mijn ogen niet terzakequote:
ach one night stand of zo is toch wel leukquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tis wel assen he, en ik ben sowieso niet opzoek
met spaans doelde ik op ska p, maar ik heb het al gecorrigeerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Arabische muziek en gedeeltelijke franse tekst niks met Spaans te maken
[..]
Ok de tekst is spaans het gaat echter over palestina en de style is ska rock, beide niet erg spaans
[..]
Spaanse kermismuziek een beetje ja
[..]
Spaans waar![]()
![]()
[..]
Beirut Nantes de laatste keer dat ik keek lgen die niet in Spanje en de muziek heeft er ook niet veel mee te maken, meer frans denk ik
Maar ja voor een echt expert advice moet je bij Loco of Mike wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |