Jij bent zeker een linkse kanis en gunnink koffie drinker, of toch maar een kopje thee?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef Zotheid het volgende:
Douwe Egberts koffie overheerlijk noemen, jij mag niet klagen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef Drinky het volgende:
Je moet de bekers ook niet opeten [ afbeelding ]
A ) Nee, ik ben zeker niet linksquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij bent zeker een linkse kanis en gunnink koffie drinker, of toch maar een kopje thee?_!
Ik vind het echt walgelijk. Koop een afwasmachine, bekers bij de Xenos ofzo en laat koffie smaken zoals het hoort.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
Plastic is nog wel te doen (voor zo'n beker coffee-to-go), maar karton is echt te pauper.
Wat? Op ijsstokjes bijten?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg altijd kippevel als ik uit 'n kartonnen bekertje drink, net als dat ik kippevel krijg als ik op 'n houten ijsstokje bijt o.i.d.
Rare tic van me?
Volgens mij heb jij nog nooit van het principe coffee to go gehoord.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik vind het echt walgelijk. Koop een afwasmachine, bekers bij de Xenos ofzo en laat koffie smaken zoals het hoort.
Koffie in een plastic of kartonnen beker is ook veel sneller koud.
Zijn er tegenwoordig zelfs linkse koffiemerken?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij bent zeker een linkse kanis en gunnink koffie drinker, of toch maar een kopje thee?_!
Nope, vind ik ook niet prettig, ligt aan de structuur.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg altijd kippevel als ik uit 'n kartonnen bekertje drink, net als dat ik kippevel krijg als ik op 'n houten ijsstokje bijt o.i.d.
Rare tic van me?
Dat heb ik ook. Dan ga ik helemaal rillen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Rare tic van me?
Maak die koffie een euro duurder en geef er een normale beker met eventueel een passende deksel bij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit van het principe coffee to go gehoord.
Ja. K&G is er een.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig zelfs linkse koffiemerken?
Max Havelaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig zelfs linkse koffiemerken?
Koffie koelt toch juist sneller in papier? Keramiek geleidt de warmte veel beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik vind het echt walgelijk. Koop een afwasmachine, bekers bij de Xenos ofzo en laat koffie smaken zoals het hoort.
Koffie in een plastic of kartonnen beker is ook veel sneller koud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |