quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Hij speelt bij Slovan Bratislava, dat nu tegen Ajax speelt. Maar waarom Blawh het quote weet ik ook niet.
Waarom? Die doen het gewoonquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Fix de links in de OP dan ook even
Op de stoel van Hoogma.quote:
Nee,quote:
quote:Bekijk hier de historie van de club Bekijk mythe van de naamgever Verplaats je nog eens naar het oude stadion aan de Bornsestraat
quote:Supportersvereniging Hart voor Heracles Bianco Nero/ Almelo Tifosi
Misschien kan de selectie dan ook worden bijgewerkt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:18 schreef Blawh het volgende:
Ik dacht de wiki aangepast te hebben, dat is blijkbaar niet goed gegaan. In het vorige topic deden de linkjes het wel.
Na 31/8.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:12 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Misschien kan de selectie dan ook worden bijgewerkt?
quote:Heracles Almelo neemt pas volgende week een besluit over Andrzej Ornoch, die deze week drie dagen op proef was in het Polman Stadion. De middenvelder (die vrijdag 24 jaar werd) maakte de afgelopen dagen een positieve indruk op de trainingen. Hij is fysiek sterk, kan achter de spitsen spelen en heeft een goede uitstraling.
Ornoch, geboren in Warschau, staat onder contract bij het Deense Esbjerg. Hij heeft de Canadese en de Poolse nationaliteit. Hij speelde tot nu toe drie interlands voor Canada waarin hij niet tot scoren kwam.
Plus Breukers denk ik, tenzij ze met 10 man willen beginnen.quote:Heracles Almelo kan zaterdagavond met een fitte selectie afreizen naar Tilburg voor de competitiewedstrijd tegen Willem II. Coach Gertjan Verbeek zal dus beginnen met zijn favoriete basisteam: Pieckenhagen, Looms, Van der Linden, Maertens, Fledderus, Overtoom, Quansah, Everton, Dost en Hakola.
De spelersgroep heeft goede herinneringen aan Tilburg want vorig jaar werd daar de enige uitzege van het seizoen geboekt: 0-3 door goals van Everton (2x) en Van den Bergh. Gertjan Verbeek heeft er geen enkele boodschap aan: "Leuk voor het plakboek maar ik heb niets aan het verleden. We moeten nu laten zien dat we er staan. We hebben aangetoond dat we het initiatief kunnen nemen en dat willen we ook bij Willem II laten zien."
Toch die Ornoch voor de 10?quote:Andrzej Ornoch maakt dankzij een goede stage kans op een contract bij Heracles Almelo. Na het weekeinde weet de Canadese testspeler meer.
'We gaan volgende week de mogelijkheden voor de nummer 10-positie evalueren', zei directeur Nico Jan Hoogma (foto) op de website van Heracles. 'Een van die mogelijkheden is Ornoch, want hij heeft de afgelopen dagen een goede indruk achtergelaten.
Mogelijk kan trainer Gertjan Verbeek meer dan alleen een spelmaker verwelkomen. 'Uiteraard geldt deze evaluatie ook voor eventuele versterkingen op andere posities, want we zijn ook nog op zoek naar een linksbenige verdediger', aldus Hoogma.
Dat is niet helemaal waar, Willie doet het tot dusver best goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |