Huren met optie tot koop is altijd beter dan direct voor 5 jaar vast leggen. Welke speler van de afgelopen jaren is er gehuurd maar niet overgenomen wegens gebrek aan fondsen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:58 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Jij vind van niet? het is altijd huren met optie tot koop en dan kunnen ze het weer niet betalen.
Ik ben zelf ook in hart en nier heracles fan maar met het aankoopbeleid ben ik al jaren niet tevreden
En daar is Heracles, dat AZ vorig jaar uit de brand heeft geholpen door Klavan in de winterstop te laten gaan. Hoop dat het nog meeteltquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ofwel, hij moet wel weg, anders gaat ie gratis de deur uit volgend jaar.
Gewoon eerste optie op koop is ook wel genoegquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:08 schreef Blawh het volgende:
Als vriendendienst willen we ook nog wel een terugkoopclausule van 15 miljoen aanbieden.
En dus geven ze hem voor een habbekrats aan Heraclesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ofwel, hij moet wel weg, anders gaat ie gratis de deur uit volgend jaar.
Jij zegt dat die man zo duur moet zijn, dat lijkt me ook nog wel meevallen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dus geven ze hem voor een habbekrats aan Heracles
Nog een dag langer zweten?quote:De Nederlandse clubs krijgen een dag langer de tijd om spelers te kopen of verkopen. De KNVB heeft besloten de transferdeadline te verplaatsen naar dinsdag 1 september om 18.00 uur.
Dat laat de voetbalbond woensdag weten. "Om de Nederlandse clubs geen nadelen te laten ondervinden van de verschoven transferdeadline elders, verlengt de KNVB de overschrijvingsperiode tot en met 1 september", luidt de verklaring van de bond tegenover de NOS.
Nederland is het derde Europese land dat besluit de transferdeadline te verplaatsen. Eerder werd in Engeland en Denemarken daartoe al besloten.
Voor beide optie's teken ik. Helaas moet Smit het doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:31 schreef Blawh het volgende:Het liefst Grunn dan, kan Garcia hierheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |