quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax mist een leider in de verdediging, een Ooijer zou een aanwinst zijn.
oja zo'n figuur, herkenbaar jaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef xFriendx het volgende:
Atouba lijkt mij zo'n figuur die probeert bij zo'n houten speelblok het vierkante blokje door de ronde opening te douwen, dat 2 uur kan volhouden tot het moment dat ie moet poepen en het dan maar laat voor wat het is...
Hmmm misschien wel, aangezien niemand hier ze probeert te verdedigen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat ik me serieus afvraag: hebben ze zelf niet door dat ze zich ontzettend voor lul zetten?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ajax mist een leider in de verdediging, een Ooijer zou een aanwinst zijn.
dat vraag ik me op het strand ook altijd afquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat ik me serieus afvraag: hebben ze zelf niet door dat ze zich ontzettend voor lul zetten?
Kennelijk zijn er mensen die zich er lang genoeg om bekommeren. Man waar maak je je druk om.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Omdat ik het gewoon niet snap. Gezamenlijk je shirts uitdoen. Dit doen ze trouwens ook als het hartje winter is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:07 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er mensen die zich er lang genoeg om bekommeren. Man waar maak je je druk om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |