wtfquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:33 schreef henkSX het volgende:
Na drie maanden? Structureel? Schuren je benen dan continue tegen elkaar ofzo? Mocht dat zo zijn is de enige oplossing toch afvallen...
nou, daar koop ik ze dus ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:50 schreef Anywhere het volgende:
Ik heb nooit last van spijkerbroeken die daar slijtenen ik heb toch zeker geen dure spijkerbroeken. De meeste komen gewoon van de C&A en V&D
Serieus?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Spijkerbroeken moet je sowieso zo min mogelijk wassen om slijtage tegen te gaan, daar zijn ze ook op gemaakt. Het is echt niet goed om een spijkerbroek elke week in de was te gooien, je kunt ze beter even uithangen voor een raam en weer aantrekken.
Fiets je? Want daar kreeg ik altijd die plekken van.. sinds ik een auto heb gaan m'n spijkerbroeken veel langer meequote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:28 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nou, daar koop ik ze dus ook.
dus het komt door de wrijving, is de algemene mening.
dan maar wennen aan o-benen.
tis de enige oplossing.
oh en ik ben niet dik cartman ofzo, ik zit wat boven mn gewicht is alles.
maar ik heb die slijtage-bla altijd gehad, ongeacht mn gewicht, misschien toch maar ergens anders broeken gaan proberen..dikkere stof ofzo.
en voor degene die vroeg waarom ik niet wil afvallen, dat wil ik wel, maar afvallen vanwege slijtage plekken in de naad van me spijkerbroek is niet echt een motivatie die me door mn luiheid en over hoge bergen brengt.
Crap, ik fiets ook veel ja. Misschien zo'n schapenvachtje voor over mijn zadel kopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Fiets je? Want daar kreeg ik altijd die plekken van.. sinds ik een auto heb gaan m'n spijkerbroeken veel langer mee.
Bij mij dus niet, want de slijtage zit links van de ritssluiting, niet op een plek waar mijn benen eventueel tegen elkaar zouden kunnen schuren. Wat met die spillebeentjes van mij sowieso een opgave isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:45 schreef tuxepux het volgende:
Het komt gewoon doordat je benen daar tegen elkaar schuren.
Ik zou eens gaan informeren in de winkel, met merkbroeken kun je soms nog best iets regelen. Misschien krijg je dan wel gewoon een nieuwequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
Bij mij dus niet, want de slijtage zit links van de ritssluiting, niet op een plek waar mijn benen eventueel tegen elkaar zouden kunnen schuren. Wat met die spillebeentjes van mij sowieso een opgave is.
Het zal wel een slechte wassing zijn geweest.
Heb 'm vorig jaar in Manchester gekocht, dus dat wordt een beetje teveel moeite voor die jeans. Anders had ik dat vast en zeker gedaan. Zo Hollands ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef tuxepux het volgende:
Ik zou eens gaan informeren in de winkel, met merkbroeken kun je soms nog best iets regelen. Misschien krijg je dan wel gewoon een nieuwe
Doe ik altijd. Hielp bij deze geen zier.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:05 schreef Mertofzo het volgende:
Gewoon de broeken binnenste buiten wassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |