Dat dus, laatst nog een discussie over gehadquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef Penisbaard het volgende:
Die mensen doen dat puur uit de gein, als ik in het publiek zat zou ik dat ook roepen.
Daarom mag jij ook niet in het publiek.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef Penisbaard het volgende:
Die mensen doen dat puur uit de gein, als ik in het publiek zat zou ik dat ook roepen.
Dat was vast Kutbeer WIjnandquote:
En waarom die andere groen-roepers dan wel?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daarom mag jij ook niet in het publiek.
Omdat een penisbaard niet bij lingo imago pastquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En waarom die andere groen-roepers dan wel?
Jij chinees zijn is? Gloen? Sambal bij?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:20 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
gloeeeeeeen glooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn
*rood*
aaaaaaaawwwwwwwww
DAAR MOET EEN PIEMEL IN DAAR MOET EEN PIEMEL DAAR MOET EEN PIEMEL INquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:59 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
GROEOEOEOEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Juíst omdat het zo triest is, wordt het weer enigzins grappig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:21 schreef Penisbaard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |