Volgens mij kan dit wel, alleen als je na 2 weken denkt te stoppen met je studie is het maar de vraag of je uberhaupt wle moet beginnen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:35 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of iemand wat meer informatie heeft mbt. het switchen van studie. Daarmee bedoel ik dat als ik bijvoorbeeld na 1 of 2 weken studie stop of ik dan nog rechten in Leiden kan gaan doen. Iemand die dit weet toevallig?
Kloontje
Je bedoelt dat het waarschijnlijk vol zit?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:45 schreef Verlicht het volgende:
Rechten in Leiden, denk het niet. Er werd zelfs speciaal contact met mij gezocht met de vraag of ik echt niet meer in Leiden rechten wilde studeren, zodat een ander student mijn plaats kan innemen (loting).
Bel morgen even de universiteit.
Ja, waarschijnlijk wel (kennelijk is er een wachtlijst). Bel even.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:47 schreef kloontje_de_reuzekloon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het waarschijnlijk vol zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
Je hebt gelijk, er is een wachtlijst. Gelukkig heeft tot nu toe iedereen een plek gekregen dus waarschijnlijk heb ik er ook nog een!! Tijd voor een nieuw topic thoughquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:48 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel (kennelijk is er een wachtlijst). Bel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |