Als ze er niet in zat keken we niet zo uit naar de volgende aflevering. Goede productiequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:53 schreef verleiding het volgende:
Eerst was dat gezeik van Chantal nog wel entertaining.. Voor 2 afleveringen. Nu is ze echt strontirritant. En ze mogen haar ook wel preventief steriliseren.
Is ook weer zoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Als ze er niet in zat keken we niet zo uit naar de volgende aflevering. Goede productie
Wacht maar af:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:
Volgende week de bejaarde... vind ik nooit zo leuk en daarna is het alweer afgelopen jammer..
Zoiets zal het wel weer worden!!quote:In aflevering 7 van Baby te huur zegt Chantal vast:
Jonge, hoe je naar haar lacht! Zo lach je zelfs niet eens meer naar mij!!!Snap je het dan echt niet? Ik wil aaandaaaaaaaaaaaacht!!!
![]()
![]()
Waarom doe je nou zo? Vind je haar Incontinentieslip mooier dan mijn lingerie?
![]()
![]()
![]()
Zal Chantal dan weer jaloers zijn op Raiko omdat hij naar de kont van hun bejaarde kijkt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:07 schreef Starlie het volgende:
Volgende week de bejaarde... vind ik nooit zo leuk en daarna is het alweer afgelopen jammer..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wacht maar af:
[..]
Zoiets zal het wel weer worden!!
Jaa, die zag ik ook, geniaalquote:
Dit denk ik ook! Het leek wel alsof ze Raiko betichte van pedofilie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Als ik Raiko was zou ik zo snel mogenlijk kappen met Chantal.Hoe zij ook haar opgeklopte verhaal deed tegen Proshad over dat ze Raiko beticht van onzedelijke gedachten over die puberdochter.Ik kan me voorstellen dat als het uitgaat ze Raiko helemaal zwart gaat maken tegenover vrienden en familie en haar fantasie er helemaal op losslaat.Het laatstezijn speculaties , maar toch![]()
Geen incident meer.Orde van de dag "denk ik"Weet het haast wel zeker"quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dit denk ik ook! Het leek wel alsof ze Raiko betichte van pedofilie!![]()
En dat ijsjes incident....
Goed kort samengevat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:16 schreef Starlie het volgende:
EVEN EEN REACTIE VAN DE BTH SITE GEJAT:
Chantal: Zoek professionele hulp - laat Raiko bloeien in plaats van hem publiek te vernederen.
Goede reactie!!
Zonde zonde.. Die jongen kan echt wel een leukere vriendin krijgen.. Oke, hij ziet er niet echt leuk uit, maar hij is wel super lief! Goed karakterquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:12 schreef verleiding het volgende:
Volgens mij ziet hij het wel, maar wil hij het niet zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |