quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:54 schreef beertenderrr het volgende:
Kan het wel begrijpen, hoef TS ook niet aan mijn tafel te hebben
Net als mama.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Godverd... dit moet me even van het hart. Normaal gesproken is het toch wel zo netjes als je iemand even roept als het eten klaar is. ...
Dat heb ik al gedaan, dan kan ik toch echt mijn mond niet houden...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:56 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg er wat van!
Pics van het eten?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je mag wel bij mijn komen eten, mijn vriendin heeft varkenshaas met aardappelschijven met witlof gemaakt.
Nee, dank je... witlof, bah.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je mag wel bij mijn komen eten, mijn vriendin heeft varkenshaas met aardappelschijven met witlof gemaakt.
Die zag echt niemand aankomen, vooral omdat het woord 'vriendin' werd genoemd.quote:
Misschien om te zorgen dat die sfeer verbeterd?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef spoor4 het volgende:
Waarom krampachtig samen blijven eten als de sfeer er niet naar is?
Nee, ik was niet te laat. Half 6 is bij ons etenstijd, als je eerder klaar bent met koken roep je je huisgenoten even. Ik was een paar minuten voor half 6 beneden, zij waren al bijna klaar met eten... mijn schuld is het dus niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef Ritmo het volgende:
Je was toch te laat, zeg je? Als er een vaste tijd is waarop jullie altijd eten dan had jij initiatief moeten nemen door te zeggen dat je later kwam ofzo.
Maar ook niet echt vriendelijk om je niet even te roepen of wat dan ook...
Ja, kon dat maar... dat zit er voor mij helaas niet in.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:12 schreef cvboer het volgende:
Waardeloze huisgenoten TS, zo snel mogelijk een eigen woning
Terechte klacht dan, lekker asociaal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:21 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik was niet te laat. Half 6 is bij ons etenstijd, als je eerder klaar bent met koken roep je je huisgenoten even. Ik was een paar minuten voor half 6 beneden, zij waren al bijna klaar met eten... mijn schuld is het dus niet.
Ja, eentje... en nee, daar wil je zeker geen feauteau's van zien, trust me...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef RickoKun het volgende:
zijn sommige huisgenoten ook vrouw?
antwoord: ja = hyves posten
Antwoord: nee = foto van zusje posten
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien om te zorgen dat die sfeer verbeterd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |