Tjahhhh...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:03 schreef Sannelie het volgende:
Ik ben een half jaar weggeweest naar het buitenland..... en arme student.
TT goed lezen... het is de zorgverzekeraar die is genaaidquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:32 schreef Essebes het volgende:
dan is het nu de zorgverzekeraar die jou naait.
idem als mijn vorige reactie: je maakt zelf de keuze hoe je aanvullend verzekerd wilt zijn, en dan is het de schuld van de zorg in Nederland dat je iets moet bijbetalenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:18 schreef Revolution-NL het volgende:
Net alsof je zorgverzekering tegenwoordig nog wat vergoed bij de tandarts![]()
gvd 2x dit jaar naar de tandarts, aanvullend verzekerd en toch 500 euro moeten lappen
Zorg in Nederland![]()
![]()
![]()
maar volgens mij was ik voor het nieuwe zorgstelsel net zo goed verzekerd voor de helft van het geldquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 06:54 schreef Essebes het volgende:
[..]
idem als mijn vorige reactie: je maakt zelf de keuze hoe je aanvullend verzekerd wilt zijn, en dan is het de schuld van de zorg in Nederland dat je iets moet bijbetalen![]()
er wordt hier soms bijzonder achterlijk geredeneerd!
Vast wel, maar toen betaalde ik de andere helftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:06 schreef rulerofdeath het volgende:
maar volgens mij was ik voor het nieuwe zorgstelsel net zo goed verzekerd voor de helft van het geld
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vast wel, maar toen betaalde ik de andere helft
[..]
Betalingsachterstand = aanvullende verzekering on hold. Dat is vrij standaard.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:17 schreef Sannelie het volgende:
ja er was niets bijzonders aan de hand maar ik moest opeens ook geld terugstorten wat in 2007 teveel aan me was betaald... Ik had dus niet verwacht dat er zoiets doms zou zijn waardoor een aanvullende verzekering wordt beëindigd.
Neehoor, toen werd een deel van je salaris ingehouden, nu zie je het alleen wat meer..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar volgens mij was ik voor het nieuwe zorgstelsel net zo goed verzekerd voor de helft van het geld
Het hangt er even van af, hoe uitgebreid je de dekking wilt hebben etc, en natuurlijk is het risico bij zeg 50-plussers op dure kronen en kunstgebitten veel groter, dus mogelijk dat ze bij die groep het eerder eisen etc. Maar juist bij de aanvullende verzekeringen kunnen (en mogen) de zorgverzekeraars aanvullende voorwaarden stellen, en ook mensen weigeren desnoods. Ze zijn er redelijk coulant in trouwens, mijn schoonmoeder van nog net geen 60 heeft een chronische aandoening en moet wekelijks fysio hebben, haar vorige zorgverzekeraar vergoedde alleen de eerste 12 behandelingen oid, haar nieuwe alle behandelingen, en dit heeft ze bij de overstap ook genoemd als reden van het overstappen, en toch werd ze met open armen ontvangen.. Hoe bedoel je slim zakendoen:?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Is dat echt standaard, zo'n onderzoek? Ik ben een paar jaar terug overgestapt naar een andere zorgverzekeraar, met aanvullende verzekering, maar ik heb nooit een onderzoek gehad.
250 euro. Ik heb hier een rekening liggen voor 2: 123 euro.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:16 schreef Gulo het volgende:
4 gewone gaatjes vullen zal toch niet zo duur zijn?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |