abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73640451
Ik wilde eigenlijk in eerste instantie eens wat meer over Oeke weten, maar toen heb ik voor Joshua. gekozen.
Maar ik heb haar nooit benaderd en weet niet of ze wil, maar het lijkt mij dat Joshua nu het stokje verder mag geven. Ik stuur wel even een PM dat het stokje ook verder moet..
pi_73641384
Ik kreeg PM van Joshua of ik t stokje over wilde nemen. Maar ik sta er al in als Dakota, dus wil een modje dat aanpassen?
pi_73641899
Hoi allemaal,

Oeke neemt het stokje over van mij.
pi_73642522
Heb je Oeke ook een vraag gesteld eigenlijk?

Ik vraag me namelijk wel wat af en ik ben maar even zo vrij om het hier neer te zetten
Jullie wonen in 1 ruimte dus zitten veel op elkaars lip stel ik me zo voor. Is dat nu Kobus er is wel te doen of zouden jullie graag groter wonen? En als je het wel te doen vindt... Hoe doen jullie dat dan? Hebben jullie afspraken daarover of zoiets? Ik trek mijzelf graag terug, vind het heerlijk om af en toe gewoon lekker alleen te zijn en kan me haast niet voorstellen dat je niet af en toe gillend gek wordt als je in 1 ruimte leeft, vandaar dat ik het me afvraag..
pi_73642632
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:50 schreef Chan het volgende:
Heb je Oeke ook een vraag gesteld eigenlijk?

Ik vraag me namelijk wel wat af en ik ben maar even zo vrij om het hier neer te zetten
Jullie wonen in 1 ruimte dus zitten veel op elkaars lip stel ik me zo voor. Is dat nu Kobus er is wel te doen of zouden jullie graag groter wonen? En als je het wel te doen vindt... Hoe doen jullie dat dan? Hebben jullie afspraken daarover of zoiets? Ik trek mijzelf graag terug, vind het heerlijk om af en toe gewoon lekker alleen te zijn en kan me haast niet voorstellen dat je niet af en toe gillend gek wordt als je in 1 ruimte leeft, vandaar dat ik het me afvraag..
Het enige moment dat ik me terugtrek is als ik moet poepen, en zelfs dat mag ik tegenwoordig niet meer alleen doen, Jen komt meestal op het potje zitten wat naast de tiolet staat.

Verder zijn wij ook altijd met zn allen in de woonkamer te vinden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73642636
Nee ik heb nog geen vraag gestelt.
Dat zal ik ook even doen.
pi_73642817
Tico maar ook niet als jij wil slapen en je man wil tv kijken bijvoorbeeld (of andersom)? Of jullie willen natuurlijk altijd tegelijk slapen, dat kan ook nog.. Oh en als ik het me goed herinner wil Jen ook wel eens tv kijken terwijl jullie je terugtrekken
pi_73642864
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 11:59 schreef Chan het volgende:
Tico maar ook niet als jij wil slapen en je man wil tv kijken bijvoorbeeld (of andersom)? Of jullie willen natuurlijk altijd tegelijk slapen, dat kan ook nog.. Oh en als ik het me goed herinner wil Jen ook wel eens tv kijken terwijl jullie je terugtrekken
Oh ja, dat kunnen we wel ja... Maar dat gebeurt eigenlijk niet zo vaak
pi_73643029
Wij zijn ook altijd wel samen in de woonkamer. Kijken dezelfde series. (nemen we op en kijken we samen, lekker reclame doorspoelen) . Mijn series kijk ik overdag, als kim op psz zit, of 's avonds als er verder niks op is, dan gaat Djeez internetten. Oa Desperate houswives, ER, Ugly Betty, Law SVU
pi_73643147
Nou hier komt mijn vraag voor Oeke.

Nou je kinderen hebt is jou leven erg verandert dan voorheen of valt het wel mee.
pi_73643210
Chan, die vraag wil ik wel beantwoorden hoor!
Joshua vroeg of we samen een vraag kunnen bedenken, maar ik vind het wel leuk om er gewoon een te krijgen.

Joshua, als het niet lukt, kunnen we ook de vraag van Chan nemen, hoor.

Ik heb trouwens eens nee gezegd voor het stokje, maar bedacht dat ik het natuurlijk zelf kan invullen wat ik wel of niet vertel, dus vandaar nu wel. En ik voel me alweer meer thuis in OUD!

Edit: Ah, daar is al je vraag, ik beantwoord ze gewoon allebei!
Duurt nog even hoor, eerst de draagmeet.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:12:33 #212
5428 crew  miss_sly
pi_73643249
oeke, leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:02:16 #213
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73648448
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 12:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij zijn ook altijd wel samen in de woonkamer. Kijken dezelfde series. (nemen we op en kijken we samen, lekker reclame doorspoelen) . Mijn series kijk ik overdag, als kim op psz zit, of 's avonds als er verder niks op is, dan gaat Djeez internetten. Oa Desperate houswives, ER, Ugly Betty, Law SVU
Ik zou gek worden! Ook wat Tico verteld, ik zou er ééécht niet tegen kunnen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:12:51 #214
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73648762
Hee wat leuk, Oeke wil!
pi_73649004
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik zou gek worden! Ook wat Tico verteld, ik zou er ééécht niet tegen kunnen.
Jij woont niet samen met je vriend toch? Of ben ik in de war met iemand anders?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:26:19 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73661442
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Jij woont niet samen met je vriend toch? Of ben ik in de war met iemand anders?
Stimmt! We zijn 3 á 4 dagen per week samen en hoewel ik eerst liever wilde samenwonen merk ik steeds meer dat ik het LAT-ten toch wel érrug lekker vind .
pi_73662438
Nou maar ook als je samenwoont is t toch wel s lekker om alleen te zijn?

Ik heb zelf ook die behoefte af en toe. Daarom is t ook wel lekker dat ik doordeweeks wel s vrij ben en mijn vriend niet Ik wordt trouwens juist af en toe gek van t feit dat hij altijd samen tv wil kijken haha. Omdat hij de dingen die ik wil zien niet wil zien en andersom!

Kan me op zich wel voorstellen wat Vivi zegt, al ben ik wel weer te huismusserig om altijd alleen te zijn Dat vind ik dan weer niets haha.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:38:18 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73664790
Maar ik ben dan ook niet altijd alleen .
pi_73664983
Ik haat alleen zijn!
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:45:11 #220
5428 crew  miss_sly
pi_73665121
Ik ben jaren alleen geweest en vond dat eigenlijk best fijn. Maar nu vind ik het samen zijn ook erg fijn. Scheelt misschien ook dat wij een hele dag in dezelfde ruimte kunnen zijn en totaal met iets anders bezig zijn zonder de ander daarbij nodig te hebben of te storen. Vind het echter ook wel lekker om eens een avondje/dagje voor mezelf te hebben, wat natuurlijk wel wat lastiger wordt nu met een kind.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73665685
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 22:38 schreef Vivi het volgende:
Maar ik ben dan ook niet altijd alleen .
haha das waar zo bedoelde ik dat eigenlijk ook niet
pi_73668062
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Stimmt! We zijn 3 á 4 dagen per week samen en hoewel ik eerst liever wilde samenwonen merk ik steeds meer dat ik het LAT-ten toch wel érrug lekker vind .
Als dat voor jou werkt, prima toch.
Ik zou dat juist niet kunnen.
pi_73670925
Ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen te zijn hoor. Alleen slapen vind ik niet fijn, maar een avond, dag, alleen, geen probleem.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:45:12 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_73671611
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Als dat voor jou werkt, prima toch.
Ik zou dat juist niet kunnen.
Nee daar lijk je me idd het type niet voor .
pi_73671809
Ik vind af en toe alleen zijn niet erg. Als het over een langere periode van tijd is vind ik het minder fijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')