Maar het is toch heerlijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Misschien vanwege het "weer"?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef __Saviour__ het volgende:
omdat die prutsers er weer eens naast zaten he met dat alarm
Maar het heeft heul niks met het weer te maken hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Lijn met zware onweersbuien trekt in de middag en avond van west naar oost over ons land. Ook daar vooruit ontstaan lokaal zware onweersbuien. Bij de buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, is er een grote kans op zeer zware windstoten tot 110 km per uur, hagel en lokaal veel neerslag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik begrijp je irritatie.
Ik kreeg in februari al op dat ik zou moeten werken, dus neequote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:45 schreef fathank het volgende:
Had je maar een kaartje moeten kopen.
Ja, want ik koop al ver voor februari kaartjes voor Lowlandsquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:39 schreef fathank het volgende:
Als je wel een kaartje had gekocht en had moeten werken had je nog 150 euro extra kunnen verdienen in de week voor Lowlands.
Regeren is vooruitzien.
Alsof de kans niet bestond dat je toch niet zou moeten werken met Lowlands. Welk uitzendbureau kan er nou fatsoenlijk plannen een half jaar vooruitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, want ik koop al ver voor februari kaartjes voor Lowlands
Als ik eind maart ga kijken is het vroeg voor mijn doen
Ze vroegen zelfs of ik nog extra mensen wist van buiten het uitzendbureau omdat ze zo veel mensen nodig hadden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof de kans niet bestond dat je toch niet zou moeten werken met Lowlands. Welk uitzendbureau kan er nou fatsoenlijk plannen een half jaar vooruit.
Dat is dus pas later zo bijgesteld. En zelfs nu stelt het nog geen zak voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:18 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Lijn met zware onweersbuien trekt in de middag en avond van west naar oost over ons land. Ook daar vooruit ontstaan lokaal zware onweersbuien. Bij de buien, die zich verraderlijk snel kunnen ontwikkelen, is er een grote kans op zeer zware windstoten tot 110 km per uur, hagel en lokaal veel neerslag.
Dus niet zo zeiken Josti!
Inderdaad. Op dit topic valt weinig af te dingen. Kut voor jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:04 schreef Vilano het volgende:
Terechte klacht, zeker als je er al zolang naar uitkeek en dat het dan plots niet meer doorgaat.
Ik deel je frustratie wel enigzins. Had me een maand of twee geleden via Randstad opgegeven om te gaan werken op Lowlands.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou vanavond richting Lowlands gaan om daar het gehele festival te gaan werken. Omdat ik student ben had het zeer waarschijnlijk toch een kutbaantje geworden, maar ik heb vaker voor dit bedrijf gewerkt en uit ervaring weet ik dus dat ik OP het festivalterrein zou staanKortom, betaald worden om bij Lowlands te zijn
![]()
's Nachts op de crewcamping slapen, waar naar schijnt bier voor een euro is, kortom ik had er zin anMaar vandaag bellen ze dus op dat er heel veel diensten geschrapt worden en ik niet meer hoef te gaan
![]()
Dag gratis Lowlands, dag bier voor 1 euro, hallo kutbaantje die ik als vervanging kreeg aangeboden (het was via het uitzendbureau, dus vandaar kreeg ik toch een ander baantje bij een ander bedrijf)
Toch nog steun van jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:00 schreef fathank het volgende:
Rot voor je.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |