abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72043118
Vodafone heeft het weer goed voor elkaar met die boute service van ze.

Begin deze maand sluiten ze m'n abonnement af omdat ik zogenaamd niet heb betaald, wat ik wel heb gedaan. Na een half uur aan de telefoon was het uiteindelijk toch allemaal geregeld en kon ik weer bellen, sluiten ze em gvd de dag erna weer af

Hang nu al bijna een week elke dag drie kwartier aan de telefoon met die hoeren omdat ik niet mobiel kan bellen door die grappen, maar wordt elke keer doorverbonden van klantenservice naar betaalafdeling en dan weer naar de volgende kankerafdeling, om me vervolgens weer door te laten verbinden met de klantenservice. En elke keer bij het doorverbinden dik een kwartier wachten... En dan nog altijd van die domme miepen die het zogenaamd niet weten

Het leukste was nog gisteren toen ze doodleuk 25e extra van m'n rekening afschreven voor bellen over m'n bundel deze maand, terwijl ie afgesloten is

Net een flinke klaagbrief op de bus gedaan, maar betwijfel of ik daar ooit nog wat van hoor.

tijd voor een bombrief
pi_72043139
zeik me maar af verder
pi_72043156
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:59:02 #4
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72043178
wat knakerkut zeg
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72043282
Als je dezelfde taal aan de telefoon en in die brief gebruikt als hier, zou ik je ook lekker afsluiten.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:02:32 #6
265449 rechtsom
En anders gaan we linksom!
pi_72043288
Van bellen met Vodafone krijg je oorkanker...
Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
pi_72043349
Vodafone heeft sowieso KUTservice!
pi_72043365
Raar verhaal dat je niet betaald zou hebben. Ik heb ook een abbo bij Vodafone en de enige betaalmogelijkheid die ik had was automatische incasso...
pi_72043384
Eens.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:05:22 #10
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_72043387
M'n topic was onlangs gesloten omdat er kanker in stond.
Maar ik geef je groot gelijk, al die kankerproviders ook.
Je weet..
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:08:05 #11
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72043477
Vodafone is ook kut, maar kom er maar eens vanaf....

En de rest is nou ook niet bepaald beter
Tot zover de kwaliteitspost
pi_72043513
Ah, met zulke taferelen krijg je gewoon zin om die kant op te gaan en iedereen z'n kop in te rammen
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_72043902
jongeman, ga eens even vlugvlugvlug je mond spoelen met een stukje groene zeep
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:23:57 #14
3185 Adelante
To let it go now
pi_72044022
Sorry, je zult vast echt problemen hebben met Vodafone, TS, maar kun je je klacht ook in ABN uiteen zetten?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')