Vodafone heeft het weer goed voor elkaar met die boute service van ze.
Begin deze maand sluiten ze m'n abonnement af omdat ik zogenaamd niet heb betaald, wat ik wel heb gedaan. Na een half uur aan de telefoon was het uiteindelijk toch allemaal geregeld en kon ik weer bellen, sluiten ze em gvd de dag erna weer af

Hang nu al bijna een week elke dag drie kwartier aan de telefoon met die hoeren omdat ik niet mobiel kan bellen door die grappen, maar wordt elke keer doorverbonden van klantenservice naar betaalafdeling en dan weer naar de volgende kankerafdeling, om me vervolgens weer door te laten verbinden met de klantenservice. En elke keer bij het doorverbinden dik een kwartier wachten... En dan nog altijd van die domme miepen die het zogenaamd niet weten

Het leukste was nog gisteren toen ze doodleuk 25e extra van m'n rekening afschreven voor bellen over m'n bundel deze maand, terwijl ie afgesloten is
Net een flinke klaagbrief op de bus gedaan, maar betwijfel of ik daar ooit nog wat van hoor.
tijd voor een bombrief