.quote:STEIN - In een weiland in Stein (Limburg) is in de nacht van woensdag op donderdag bij twee schapen de kop ingeslagen. De politie heeft dat gemeld.
afbeelding vergroten
Een schaap was aan zijn verwondingen overleden toen de eigenaar de dierenmishandeling donderdagochtend ontdekte. Een dierenarts kon niet anders doen dan het andere ernstig gewonde dier uit zijn lijden verlossen door het een spuitje te geven. De politie is op zoek naar getuigen.
(ANP)
http://www.ad.nl/binnenland/3440023/Schapen_doodgeslagen.html
Dierenmishandeling is strafbaar hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
.
Geen wereldnieuws natuurlijk maar ik word er elke keer weer pislink van als ik dergelijke berichten lees
Wanneer gaan we mensen die dit soort walgelijke dingen doen eindelijk eens strafbaar vervolgen?:(
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Ja, het is idd lullig, maar ook een beetje hypocriet. Alsof de dieren die slachtoffer worden van onze consumptiemaatschappij het zoveel beter hebben.
Ach die eten we tenminste nog op..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Ja, het is idd lullig, maar ook een beetje hypocriet. Alsof de dieren die slachtoffer worden van onze consumptiemaatschappij het zoveel beter hebben.
Vernieling valt dat onder toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dierenmishandeling is strafbaar hoor.
Het doodslaan van dieren valt volgens mij gewoon onder dierenmishandeling hoor..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:52 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Vernieling valt dat onder toch?
Net alsof dat het zelfde is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Oja krijgen we deze opmerkingen weer. Ik vind het toch een groot verschil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Okay , maar worden er ook mensen tot lange straffen veroordeeld dan? De beul van Twente kreeg toch ook straf wegens diefstal en niet moord op dieren?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Het doodslaan van dieren valt volgens mij gewoon onder dierenmishandeling hoor..
Waarom zijn dieren slachtoffer van de consumptiemaatschapijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Voornamelijk vanwege de moord op een zwerver, die hij ook pleegde.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:00 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Okay , maar worden er ook mensen tot lange straffen veroordeeld dan? De beul van Twente kreeg toch ook straf wegens diefstal en niet moord op dieren?
Twee schapen gedood? 't Is duidelijk. Weer Ramadan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
.
Geen wereldnieuws natuurlijk maar ik word er elke keer weer pislink van als ik dergelijke berichten lees
Wanneer gaan we mensen die dit soort walgelijke dingen doen eindelijk eens strafbaar vervolgen?:(
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Twee schapen gedood? 't Is duidelijk. Weer Ramadan.
Ik vind het trouwens bewonderenswaardig hoe jij als geit elke keer die ramadan weet te overleven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:31 schreef Gia het volgende:
[..]
In de bijbel offeren ze kinderen, doe mij dan maar een schaap.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ruik ze op een afstand!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens bewonderenswaardig hoe jij als geit elke keer die ramadan weet te overleven..
Schapenslachters zouden die schapen gewoon goed doodgeslagen hebben om mee te nemen en op te eten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:52 schreef Loedertje het volgende:
Hey wat grappig, zo gaat het over 2 dooie schapen en zo gaat het toch weer over religies.
Geitenbashers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie of wat bedoel je precies met "ze"?.
Of het is Hans Teeuwen (werk in uitvoering) die weer eens zin had in een schaap maar het schaap had last van obstipatie en omdat penetratie niet lukt is hij even uit zijn laars geschoten. Alles is mogelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Schapenslachters zouden die schapen gewoon goed doodgeslagen hebben om mee te nemen en op te eten.
Maar om het voor iedereen eenvoudig te houden is het weer zo'n gezellig moslimbashtopic aan het worden..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of het is Hans Teeuwen (werk in uitvoering) die weer eens zin had in een schaap maar het schaap had last van obstipatie en omdat penetratie niet lukt is hij even uit zijn laars geschoten. Alles is mogelijk.
Ja hè? Hardstikke goed dat die schapen zijn doodgeslagen. Is het toch nog een positief topic geworden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |