Of toen Mufasa doodging.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef rechtsom het volgende:
Ik vond het ook heel zielig toen de moeder van Bambi doodgeschoten werd...
Precies! En ik wil een sociaal zorgstelsel voor zieke leeuwtjes! Elke maand moeten alle leeuwen 20% van hun blaadjes, bessen en noten inleveren. Dit kunnen we geven aan leeuwtjes die zichzelf ziek melden en niet zelf eten kunnen halen. Ook kan dit gebruikt worden voor oude leeuwen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:44 schreef Yi-Long het volgende:
Een leeuw moet zich gewoon socialer en vredelievender opstellen, en gewoon blaadjes, bessen en noten gaan eten![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Precies! En ik wil een sociaal zorgstelsel voor zieke leeuwtjes! Elke maand moeten alle leeuwen 20% van hun blaadjes, bessen en noten inleveren. Dit kunnen we geven aan leeuwtjes die zichzelf ziek melden en niet zelf eten kunnen halen. Ook kan dit gebruikt worden voor oude leeuwen.
Gelukkig niet zeg. Klant op mijn werk terwijl toevallig Planet Earth aanstond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ken die mensen niet, TS gaat om met natuurextremisten
Het was ook meer een hele troep leeuwen die een olifant aanviel maar ik typ dit op een telefoon dus wou het tot de essentie beperken... Typt nogal matig namelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:14 schreef hugecooll het volgende:
1 leeuw die een olifant aanvalt? Je zou toch verwachten dat die wel even weggemept wordt
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:40 schreef Rock-shocker het volgende:
Het zien van een leeuw die een olifant aanvalt en oppeuzelt in een natuurfilm. Als je vijf bent dan snap ik nog wel dat je dat zielig vindt, maar op je 25ste?! Kom nou, die beesten moeten toch ook vreten... Hetzelfde soort mensen zeurt over het eten van konijnen en paarden "want die zijn zo schattig!" maar eet wel gewoon biefstukjes en varkenslapjes bij de patatjes.
Klacht: hypocriete natuurliefhebbers
Klacht: kankerlekker rokjesweer buiten en aan het werk zijn
Antiklacht: vlees
Ik vind het nu al zielig en ik heb het niet eens gezien. Orka's zijn gewoon gemeen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef Skylark. het volgende:
Ik vond het zielig toen ik een moeder walvis en haar kleintje aangevallen zag worden door een bende orka's, een paar orka's leidden de moeder af terwijl een andere orka dat kleintje te grazen namen.![]()
Je zag gewoon dat die moeder daarna verschrikkelijk veel pijn had door het verlies van haar kind.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |