Die zon is alleen in Den Haag te zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Deze foto heb ik net gemaakt, hier in de buurt. Je ziet een compact wolkendek, maar daarachter is het alweer wolkenloos en schijnt de zon. OK, (weer een) KNMI-hoax.![]()
[ afbeelding ]
In Eindhoven is het alweer zo'n tien minuten rustig. Na veel regen, wat flitsen en donders.quote:
Regen en wat gerommel en flitsen. En het is alweer voorbij. Ik ben teleurgesteld.quote:
Jank ze.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Mooie lucht wel nu.
Ook mooie film, Finding Neverland.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
En bij ons is het al op?![]()
Stom hoog aantal zonuren hier....![]()
Waarschijnlijk de buurman die foto's neemt van het noodweer dat er niet isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:06 schreef Noek het volgende:
Enorme flitsen hier. Vanuit het badkamerraam hè.![]()
Het regende hier al wel even maar ging er toen lekker op los, ook nog wat hagel daar gehad? Regent nu nog wel maar mag geen naam hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
In Eindhoven is het alweer zo'n tien minuten rustig. Na veel regen, wat flitsen en donders.
Echt niet jonguh! Het gaat hier als een malle.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de buurman die foto's neemt van het noodweer dat er niet is
Het duurde idd niet lang.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Regen en wat gerommel en flitsen. En het is alweer voorbij. Ik ben teleurgesteld.
Ja man! Hier onweert het ook nog steeds!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt niet jonguh! Het gaat hier als een malle.
Je zit toch in Rotjeknor?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wil ook pokkeweer, het is hier nog zo benauwd als wat. Amper een paar druppels gehad. Windstil.
Ik wil ook onweer als een mallequote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt niet jonguh! Het gaat hier als een malle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |