Zo even kijken wat jouw club doet...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Nashje het volgende:
PSV is echt slecht ja, ongelooflijk dat ze hier niet overheen walsen.
ik geloof er niks van dat het genieten wordt. Wordt weer eens 10 tegenstanders met hun reet voor het eigen doel...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Man man, wat een inspiratieloos voetbal laten die stink lampies toch zien.![]()
Over een klein half uurtje wordt het genieten geblazen.
[ afbeelding ]
FC Suarez
En toch weer winnen van dat "pracht voetbal"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez
Die mannen kunnen tenminste nog verdedigen, dat zie je Ajax (en PSV) niet doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat het genieten wordt. Wordt weer eens 10 tegenstanders met hun reet voor het eigen doel...
Als die het slecht doen zullen we de eerste zijn die dat erkennen. PSV speelt toch ook gewoon erg matig? Helaas trouwens, want in tegenstelling tot anderen ben ik in Europees verband altijd voor de NL ploegen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo even kijken wat jouw club doet...
Wat lul jij nou weer? Heb toch gelijk of vind jij psv goed voetballen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
sorry, maar als we zo spelen kunnen wij ook verdedigen. Maar zo wil je Nederlandse clubs toch niet zien spelen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:08 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Die mannen kunnen tenminste nog verdedigen, dat zie je Ajax (en PSV) niet doen.
Je kan niet zeggen dat deze ploeg met 10 man voor het doel ligt. Het is weer als vanouds saai PSVquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik het goed vind?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Heb toch gelijk of vind jij psv goed voetballen?
nee, maar je reageert meteen zo beledigd.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
FC Suarez
Ach het gaat uiteindelijk om het winnen, toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat deze ploeg met 10 man voor het doel ligt. Het is weer als vanouds saai PSV
Das waar en de punten niet te vergetenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach het gaat uiteindelijk om het winnen, toch?
hahaha Izakzon! Isaksson! Goed gereageerd op die terugspeelbal.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm, ik heb -niet doen- hongerHele dag alleen een tompoes op
brb voor AFC Suarez...
Misschien wel, maar dan ontstaat natuurlijk meteen het gevoel dat hij de juiste man is!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef Jnk18 het volgende:
Goed uitgangspunt voor PSV.
Pfff Jantje in de verdediging.. als dat maar goed gaat.
Die is beter dan Vertonghen.quote:
Weet niet, Wielaart is 100x niks. Ben blij dat hij eindelijk is een keer op de bank begint.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dan ontstaat natuurlijk meteen het gevoel dat hij de juiste man is!
[..]
Die is beter dan Vertonghen.
Heeft nog geen minuten gemaakt in Ajax 1 dit seizoen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:35 schreef cultheld het volgende:
De Jong gaat vanavond het verschil maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |