Is Aissatie alweer geblesserdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef bloodysunday het volgende:
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Atouba; Rommedahl, Enoh, De Jong, De Zeeuw; Suarez, Sulejmani.
Wissels: Vermeer, Emanuelson, Wielaert, Cvitanich, Donald, Kennedy, Zeegelaar.
WTF!? waar is Oleguer?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:56 schreef TAV74 het volgende:
typisch PSV, als ik wil dat ze scoren verprutsen ze alles, als ik tegen ze ben vliegen dit soort ballen er altijd in....![]()
Dat is te hopen, als je die selectie zietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
AFC Suarez moet dit toch wel winnen lijkt mij...
Maar we verliezen er wel vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef Nashje het volgende:
Toivonendie gast is echt slecht zeg. Zo overschat.
Psv
Toivonen was niet echt het probleem afgelopen zondag.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Maar we verliezen er wel van
Bakkal
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef Saekerhett het volgende:
Aissati is vaker wel dan niet geblesseerd zo lijkt het. Grote strik eromheen misschien?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:01 schreef Merkie het volgende:
Ik weet al waarom Toivonen de bal overschoot; hij is ook de shirtsponsor van Bnei.
Ik heb het ook over psv in het algemeen.....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Toivonen was niet echt het probleem afgelopen zondag.
quote:
yep, die hebben hun kruit weer eens verschoten tegen Ajax, dat flikken ze me nu altijdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef dronkeykong het volgende:
Is PSV nou zo slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |