quote:Volg Ajax en PSV live bij RTL 7!
RTL 7 zendt de wedstrijden Bnei-Yehuda - PSV en Ajax - Slovan Bratislava uit de voorronde van de Europa League live uit. Donderdag vanaf 18.00 uur bij RTL 7! Weet het team van Martin Jol een goede uitgangspositie te creëren in het tweeluik met de Slowaakse landskampioen? En weet PSV af te rekenen met de Israelische opponent? De winnaars komen uiteindelijk uit in de groepsfase van de Europa League.
Mis het niet - kijk de wedstrijden donderdag live vanaf 18.00 uur, bij RTL 7!
Dan speelt ie dus niet.quote:
Maar niet op RTL7quote:
BEDANKT VOOR DE INFORMATIE!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef Tieske1983 het volgende:
[..]
NAC EN TWENTE ZIJN OP DE EL, HEERENVEEN ALLEEN VIA RADIO
Nee met oude bagger 4:3 camera'squote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Word het opgenomen met een mobiele telefoon ofzo?
Ach Barca.. wie neemt jou nog serieusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:28 schreef Barca het volgende:
Ach die Vd Gijp en De Mos ... die neem ik al eeuwen niet meer serieus.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:29 schreef WeebI het volgende:
Oh god. Genee met het commentaar.
Ik kijk niet mee.
Nou jij gelukkig niet!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ach Barca.. wie neemt jou nog serieus![]()
inkoppert
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:30 schreef _Mike_ het volgende:
Joden !!111
1 op de 100 keer schiet zo'n balletje door de verdediging, dat is denk ik de gedachte erachterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:31 schreef venomsnake het volgende:
Weer zo'n domme aftrap. Balletje terug en dan blind naar voren rammen..![]()
Waar slaat dat op?
Die ligt nu in iranquote:
Dat past dan goed bij de beelden die uit Israel komen, ik heb zwarte balkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vrees een nieuw dieptepunt in de historie van het Nederlandse sportcommentaar.
Ik vind het echt waanzin. Groningen doet het ook al jaren.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
1 op de 100 keer schiet zo'n balletje door de verdediging, dat is denk ik de gedachte erachter
Zie het steeds vaker, eigenlijk bijna altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |