abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72039522
Beste mensen!

Ik zit al een heletijd met een "brandende" vraag.

Ik ga Management, Economie & Recht doen aan de Haagse Hogeschool, en heb dus een boekenlijst gekregen. De boeken wil ik graag tweedehands aanschaffen, omdat dit gewoonweg goedkoper is.

Maar nu blijkt telkens dat mijn boeken op de lijst, net een nieuwere druk is dan wat op internet aangeboden wordt, wat ergens eigenlijk wel logisch is. Dus op mijn boekenlijst staat dan bijvoorbeeld, titel: Hoofdlijnen Nederlands Recht - 9e druk.
En op internet zijn alleen boeken van die titel in de 8ste druk te vinden.

Mijn vraag was dus of het echt uitmaakt als ik een iets oudere druk aanschaf?

Hopelijk dat iemand mij dit kan vertellen!!

Voorbaat dank.

Groetjes!
pi_72040032
Vaak maakt het weinig uit. Soms is er wel wat geschoven in de hoofdstukindeling, maar over het algemeen kan de docent je dan wel vertellen welke hoofdstukken van belang zijn. Het enige is misschien dat het allemaal wat minder goed aansluit bij de colleges, maar daar valt ook wel wat op te verzinnen.
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_72040442
Het is irritant als op sheets naar een pagina verwezen wordt . En idd verschuivingen van hoofdstukken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_72040738
Dat maakt echt geen flikker uit.

Verder zou ik geen boeken aanschaffen VOOR dat je colleges hebt gehad. Meestal gebruik je toch een kwart van de boeken niet
pi_72045598
Ligt er maar net aan.. de meeste boeken halen er wat drukfoutjes uit en dat soort dingen, andere indeling wellicht, en dan is het wel te doen, maar zo heb ik boeken waar hele stukken literatuur in bijgezet / weggehaald / veranderd zijn.. dan is 't wel handig om de meest recente te hebben, tenzij je graag kopietjes maakt
Ja doei.
pi_72045636
Ik heb vakken gevolged met hele andere boeken dan opgegeven Met een andere druk zal 't je ook wel lukken
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:08:55 #8
256934 GR
Cash is fact,profit an opinion
pi_72045704
Bij het theorieboek is het meestal geen probleem dat het een oudere druk is. Voor het opgavenboekje raad ik je wel aan de nieuwste druk te nemen, aangezien ze de opzet van een vraagstuk nog wel eens willen veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')