Gast, wat een kneus zeg.quote:Madonna heeft haar toyboy Jesus Luz tegen de schenen gestampt. Het 22-jarige Braziliaanse model had Madonna voor haar 51ste verjaardag Zuid-Amerikaanse geluksarmbandjes geschonken.
Die zijn gemaakt van dunne draadjes en telkens er eentje breekt mag de drager drie wensen doen. Madonna glimlachte toen ze de armbandjes zag, maar zei meteen dat ze die niet zou dragen. Daarop barstte Jesus in tranen uit.
"Madonna ziet de armbandjes wel graag, maar ze passen niet bij haar armbandjes van Kabbalah. Jesus was er het hart van in en er ontstond een woordenwisseling", aldus een bron in de Daily Mirror.
Later die avond maakte Madonna het weer goed tijdens haar tafelrede, waarin ze Jesus de liefde van haar leven noemde. Daarop rende ze naar het andere eind van de kamer en zoende ze hem passioneel. (bang/lb)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)iet-wil-dragen.dhtml
IT, en huilende mannen zijn nog steeds mietjesquote:
Lol. It-ers staan ook niet bekend om hun sociaal-emotionele ontwikkeling. I rest my casequote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
IT, en huilende mannen zijn nog steeds mietjes
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef Skylark. het volgende:
Echte mannen lezen ook geen roddelartikelen.
Ja daag, huilen is netzo iets als lachen op moment dat je niet weet wat voor andere emotie je moet laten zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef trovey het volgende:
Vrouwen die om het minste in huilen uitbarsten (bv omdat hun haar even niet goed zit) zijn net zo erg. Maar huilen om een echte reden...maakt je alleen maar meer mens.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ja daag, huilen is netzo iets als lachen op moment dat je niet weet wat voor andere emotie je moet laten zien.
Misschien waar voor de gemiddelde autistische MBO'er, maar als consultant wordt er toch van mij verwacht dat ik sociale skills heb...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Lol. It-ers staan ook niet bekend om hun sociaal-emotionele ontwikkeling. I rest my case
Dus jij huilt nooit op je werk? Robotquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Misschien waar voor de gemiddelde autistische MBO'er, maar als consultant wordt er toch van mij verwacht dat ik sociale skills heb...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |