Dus je wilt zeggen dat ik intelligent ben omdat mijn spelling goed is, ondanks dat ik vmbo heb gedaan?quote:
Ooit van MBO-ICT gehoord?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Pool het volgende:
Hoax! Vmbo'ers zijn niet dom, die werken gewoon graag met hun handen en/of willen niet graag hard studeren. Er is maar één echte domme, nutteloze groep: de hbo-scholieren.
Nee, maar dat zal vast de nuttige variant zijn van hbo-ict en de praktische variant van wo-ict.quote:
En met Jordy!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef damsco het volgende:
Ik ben van VMBO afgetrapt wegens slechte resultaten. Nu zit ik thuis zonder diploma's, maar met een uitkering + FOK!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef damsco het volgende:
Ik ben van VMBO afgetrapt wegens slechte resultaten. Nu zit ik thuis zonder diploma's, maar met een uitkering + FOK!
Nee, ik zeg alleen maar dat er een verband is, ik zeg niet dat het een causaal verband is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat ik intelligent ben omdat mijn spelling goed is, ondanks dat ik vmbo heb gedaan?
Zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef damsco het volgende:
Al heeft het er niks mee te maken, de meesten hier kunnen er niks van, terwijl ze beweren bovenmatig intelligent te zijn en alles te kunnen! ~quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Alsof spelling iets met intelligentie te maken heeft
Verschil tussen VWO en VMBO is dat een VWO'er het beter onthoudt?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef TheTallDude het volgende:
Intelligentie heeft niet zoveel me spelling te maken, is maar net wat je er van onthoudt en wat je er van toepast.
Wat denk je, dat een gemiddelde VMBO-scholier de spellingsregels niet kan leren?
Natuurlijk wel. Een VWO-scholier kan dat ook, het is maar net of je het onthoudt..
Ja maaaaaar.... een VWO-scholier kan het beter onthouden!! Ja zo kun je door blijven gaan.. wat ook helemaal geen zin heeft. Iedereen is een mens en elk mens is in essentie gelijk of je nou een mindere 'hersencapaciteit' hebt of niet.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Verschil tussen VWO en VMBO is dat een VWO'er het beter onthoudt?
Yeah right
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |