abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72033502
Ik wil mijn hyves profiel verwijderen, maar dit lukt niet.

Als ik op onderstaande link klik krijg ik geen bevestigingsmail waarin ik op een link zou moeten klikken om mijn verwijdering definitief te maken.

http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=da

Als ik op die link klik moet ik een reden invoeren (dacht het niet) en mijn wachtwoord. Als ik dat gedaan heb krijg ik de volgende melding:
quote:
Flitsen er beelden voorbij van krabbels, flarden van hyves, schimmen van vrienden? Het is nog niet te laat. Pas als je klikt op de link in de email die we je net stuurden is je verwijdering definitief.
Maar die mail komt dus niet...

En als ik nota bene hierover een vraag stuur krijg ik direct een e-mail bevestiging van die vraag!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 20 augustus 2009 @ 10:54:51 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72033528
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:53 schreef w8jij17 het volgende:
Ik wil mijn hyves profiel verwijderen, maar dit lukt niet.

Als ik op onderstaande link klik krijg ik geen bevestigingsmail waarin ik op een link zou moeten klikken om mijn verwijdering definitief te maken.

http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=da

En als ik nota bene hierover een vraag stuur krijg ik direct een e-mail bevestiging van die vraag!
Inloggen

Je moet ingelogd zijn om dit onderdeel te bekijken!
Klik hier om in te loggen...
Nog niet lid? Klik hier om je gratis aan te melden

Ik heb geen hyves account, dus geen idee wat er mis gaat.
Maar ik denk dat je iets niet goed doet.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:56:13 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72033558
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Jezus Christus wat een nutteloze reactie
pi_72033603
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:54 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Inloggen

Je moet ingelogd zijn om dit onderdeel te bekijken!
Klik hier om in te loggen...
Nog niet lid? Klik hier om je gratis aan te melden

Uiteraard ben ik ingelogd als ik dit doe.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 10:58:49 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72033644
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:57 schreef w8jij17 het volgende:

[..]

Uiteraard ben ik ingelogd als ik dit doe.
Leeg eens je cache van je internet browser
pi_72033709
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:58 schreef TNA het volgende:
Check je spamfilter eens trouwens?
Een aparte spamfilter heb ik niet. Maar ik kijk daarnaast ook in de map 'Ongewenst' van hotmail op het adres die verbonden is aan de account.
pi_72033765
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 10:59 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Leeg eens je cache van je internet browser
Geen resultaat.
pi_72043276
Voor degenen die na mij ook dit probleem zullen hebben:
quote:
Bedankt voor je mailtje!

Dat je geen mail ontvangt kan komen omdat je je e-mailadres niet hebt bevestigd. Klik hier om dat alsnog te doen.
Het zou ook kunnen dat je geenantwoord@hyves.nl hebt geblokkeerd. Dit los je als volgt op:

Voor Hotmail of Livemail:

- Klik rechtsboven op je naam, en dan Mijn account weergeven > Windows Live-opties.
- Klik links op E-mail. Je ziet onder Ongewenste E-mail de link naar Veilige en geblokkeerde afzenders staan.
Klik op Geblokkeerde afzenders en verwijder alles dat eindigt op Hyves.nl of Hyves.net.
- Ga terug en klik op toegestane afzenders. Vul bij Afzender of Domein toestaan hyves.nl in, klik op Aan lijst toevoegen, en doe hetzelfde voor hyves.net. Nu komen alle mails aan!

Het kan ook liggen aan de instellingen van jouw e-mail:
- Check of het juiste mailadres aan je account is gelinkt - soms hangen er meerdere adressen aan 1 account.
- Check je spambox. Als je die namelijk op hoog instelt kan het zijn dat Hyvesmail daar binnenkomt.

Is je probleem hiermee niet opgelost, mail ons dan via het contactformulier met de beschrijving van je probleem, dan proberen we je verder te helpen.

Wat we dan graag van je willen weten is:

- Wat voor mail komt niet aan (notificaties van krabbels, berichten of je wachtwoord)
- Wat voor provider je gebruikt (Hotmail, Gmail, Live, etc.)
- Hoe lang je hier al last van hebt.

Zou je de antwoorden op deze vragen zo gedetailleerd mogelijk kunnen mailen?

Mocht het je zelf niet lukken je profiel te verwijderen, stuur ons dan je gebruikersnaam en wachtwoord (ter controle), dan zullen wij je profiel voor je deleten!
pi_72064966
dit probleem komt vaker voor heb ik uit een reactie van hyves. Het enige wat je kunt doen is alle contacten uit jouw hyves verwijderen zodat ze je niet meer kunnen zien. Vervolgens ga je gewoon nooit meer op je hyves account zitten en na een tijdje vergeet je vanzelf dat je hyves hebt. En mocht het zijn dat je in een verre toekomst weer wil hyven, dan kun je weer gewoon inloggen
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
pi_72065829
Je emailadres veranderen in je adres die je van je provider hebt gekregen. Dan lukt t wel.
Met hotmail kan je geen hyves verwijderen.
pi_72067189
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:57 schreef mark2012 het volgende:
Je emailadres veranderen in je adres die je van je provider hebt gekregen. Dan lukt t wel.
Met hotmail kan je geen hyves verwijderen.
In mijn geval wel dus. Ik heb kennelijk ooit geenantwoord@hyves.nl bij geblokkeerde adressen gezet. Vandaar dat ik die bevestigingsmail niet kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')