Is het dan ook over met Fifiquote:Rob Trip opvolger Philip Freriks
Rob Trip wordt de nieuwe presentator van het Acht-uur Journaal. Hij volgt Philip Freriks op die eind dit jaar zijn loopbaan bij de NOS beëindigt.
Trip zal vanaf 1 januari volgend jaar de presentatie afwisselend doen met Sacha de Boer.
Ochtenduitzendingen
Rob Trip is buitengewoon blij met zijn nieuwe baan. "De journalistiek is een prachtig vak. Als je dat mag uitoefenen als presentator van het Acht-uur Journaal, dan ben ik daar zeer vereerd mee."
De 49-jarige Trip werkt al jaren voor radio en televisie. Tussen 1995 en 2008 was hij één van de presentatoren van het Radio 1-Journaal. Hij was vooral te horen in de ochtenduitzendingen.
Tweede Wereldoorlog
Zijn journalistieke loopbaan begon Trip bij Omroep Gelderland. Daarna volgden Veronica Nieuwsradio, NOVA, Met het oog op Morgen en Buitenhof.
Op dit moment is Rob Trip gedetacheerd bij de NPS waar hij meewerkt aan een televisieserie over de Tweede Wereldoorlog. Eind oktober wordt het eerste deel daarvan uitgezonden.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
God nee, die man is zelfs in staat Jozelf Stalin tijdens een interview complimentjes te geven, nadat Stalin de concentratiekampen in Siberië tot een goede oplossing voor Geert Wilders-stemmers bestempelde.
Groenhuijsen heeft daar natuurlijjk zelf ook een rol in gespeeld. Is wel jammer. Maar ik denk dat Rob ook een prima keus is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:14 schreef -skippybal- het volgende:
Slechte keus. Ze hadden nooit zo'n gedoe moeten maken van Groenhuijsen, dan hadden ze gewoon een baasje voor de komende jaren.
Jawel, ikquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:17 schreef Casos het volgende:
Niemand hier die jarenlang 's ochtends een fijne dag is toegewenst door dhr. Trip? Jarenlang 's ochtends op Radio 1, vind hem een heel prettige stem hebben.
Eensquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, ik
Ik baalde echt dat ie stopte op Radio1 vond het altijd de beste presentator daar. Op tv deed ie het ook goed in Buitenhof, dus goeie keuze voor het Journaal
Nou nee, door hem wordt ik niet meer met Radio 1 wakker. Ontzettend irritante interviewer, legt mensen woorden in de mond, laat ze niet uitpraten, en luistert niet wat ze zeggen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:17 schreef Casos het volgende:
Niemand hier die jarenlang 's ochtends een fijne dag is toegewenst door dhr. Trip? Jarenlang 's ochtends op Radio 1, vind hem een heel prettige stem hebben.
In september komt er een nieuw presentatieduo. Althans half nieuw. Lara Rense komt nieuw, die gaat het samen presenteren met Marcel Oosten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:58 schreef charon het volgende:
[..]
Nou nee, door hem wordt ik niet meer met Radio 1 wakker. Ontzettend irritante interviewer, legt mensen woorden in de mond, laat ze niet uitpraten, en luistert niet wat ze zeggen.
Die is het al.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef Adelante het volgende:
Was Sacha de Boer geen optie?
Mensen laten uitpraten, wat is dat toch een misverstand, dat je daarmee een goede interviewer zou zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:58 schreef charon het volgende:
[..]
Nou nee, door hem wordt ik niet meer met Radio 1 wakker. Ontzettend irritante interviewer, legt mensen woorden in de mond, laat ze niet uitpraten, en luistert niet wat ze zeggen.
Er is nogal een verschil tussen interveniëren en geinterviewden niet eens hun eerste zin laten afmaken- maar ik denk dat je dat ook wel weet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Mensen laten uitpraten, wat is dat toch een misverstand, dat je daarmee een goede interviewer zou zijn
Waarom nou weer goedkoop? Goede interviewers zijn scherp en als ze merken dat iemand meteen aan het ontwijken slaat, zeker politici, of niet op de vraag ingaan, dan is het prima om direct in te grijpen, ook in de eerste zin.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef charon het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen interveniëren en geinterviewden niet eens hun eerste zin laten afmaken- maar ik denk dat je dat ook wel weet.
Beetje goedkope reactie dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |